Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy
Tuota kaaviota kun kattoo silmät sikkurassa niin vika voisi olla siellä mittarin takana jossain latauksen merkkivalon ja jännitemittarin tienoilla.
Tai jossain hehku systeemissä, eli onkos tuohon sätöstelty mitään nappihehkuja tms.??
Ja vaikka tuossa ei kai öljyn pinnan mittausta ole niin tarkista silti kaikki konehuoneessa seilaavat johdonpäät ettei mikää ole maissa.
Koska tuon engine sulakkeen läpi kulkevat jännitteet menee moneen paikkaan ja siellä on jännitteet päällä jo kun avain on "on" asennossa. (johto B-Y eli musta-keltainen)
Ja taas tuo laturin L navasta lähtevä W-L johto eli valko-sini ,joka muuttuu jännitteiseksi kun kone käynnistyy ja sammuttaa sen latauksen merkkivalon. Ja siihen ilmeisesti maadoittuu noita hehkun systeemeitä,öljypintavahteja ja mikähän tuo fuel change systeemikin on?? Mahdollisesti tankin päällä tms.jotain irtopiuhoja ym.
Entäs se charge sulake, kestääkö se ehjänä??
|
Tuota mustakeltaista johtoa seurailisin, sen takana on sellaista joka voi aiheuttaa tuon 15A sulakkeen kyrtsähtämisen.