Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Morjenz
Kaikkihan riippuu oikeasti käytössä olevasta budjetista ja missä järjestyksessä haluaa autoa lähteä parantelemaan
Tässäpä omia mietteitä ensialkuun, suurinpiirtein edullisuus järjestyksessä
1. Alustan panssarointi (uskallat ryskää jopa sillä lähes vakioautolla)
2. Karkeammat renkaat
3. Jousituksen toiminta
4. Vinssi (pääset vielä poiskin)
5. Ajosillat ja maastotunkki (jeesaa monessa paikassa sillä lähes vakioautolla)
6. Välitykset
7. Tasauspyörästön lukot (vaikuttaa toki eniten)
8. Voimaa moottoriin
9. Snorkkeli (uskallat upottaa, kun muut auton avut jo siihen riittää)
10. Takavinssi ja turvakaaret (turvakaaret kannattaa tehdä jo siinävaiheessa, kun tuntuu, että sitä autoa uskaltaa viedä mitä ihmeellisimpiin paikkoihin)
Tässä nyt jotain listaa... tekijöitä ja mielipiteitä on varmasti monia...
|
Kiitos listauksesta.
Tosta listasta on nyt olemassa jonkinlaiset renkaat vaikkakin vain 205 eli lähes sirkkelinterät ja sitten löytyy noi manuaalilukot edestä. Takana LS. Panssarointia on vain tankin alla. Minnekä muualle sitä pitäisi laittaa ? Vaihtaa koneen edessä alla oleva muovilevy pelliksi?
Jousitus on mitä on eli jäykkä taka-akseli. Maastotunkki on mielenkiintoinen juttu, en ole sitä oikein mieltänyt tarpeelliseksi, mutta auttanee miestä mäessä ellei ojassakin
Takavinssistä ole haaveillut lähinnä siksi, että auto olisi tasapainoisempi, nyt keula kyntää syvällä ja perä leijuu. Toinen syy on toi metsurointi eli puiden veto ja konkeloiden kellistys ( voi olla ettei juurikaan tartte ).
Ilmeisesti Hiluxista voisi saada jonkinlaisen off auton?