Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Noi ohjausiskarit tai varsinkin tuplaversiot on aika hevonpaskaa jos multa kysytään.. niillä ei mennä ongelman alkulähteelle (eli sen poistamiseen), vaan peitetään ongelma. Toki nuo jeesaa siihen että ei woblaa niin helposti, mutta varsinaista aiheuttajaa ei ohjausiskarit poista. edit: ohjausiskari ei ole lääke, se on lumelääke. Luulet poistaneesi sairauden vaikka se on vielä olemassa
Jos paikat on kunnossa ohjauksen osalta niin ei pitäisi alkaa ohjauksen ravistaa. En sano että ohjausiskari on hyödytön, mutta kannattaa pistää ensin hommat kuntoon ja sitten pultata vasta toi iskari paikalleen.. 
|
Vaan kun mikään muu ei auta. Jos casteria on liian vähän, auto on levoton ajaa, jos sitä laittaa tarpeeksi, niin voblaukselta ei vaan voi välttyä.
Mulla on nyt RJ:ssä kokeiltua ihan kaikkea mahdollista, on uusittu kaikki puslat, laakerit, nivelet, mutta ei, nyt on alla tasapainotetut 235/75-15 pitsaleikkurit, ja jopa niillä lähtee voblaamaan, kun löytyy juuri sopiva nopeus tai kuoppa.
Eli todellakin ohjausiskari on lääke. Tai voihan sinne assistentinkin laittaa.