![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei ole kovin syväluotaavaa kokemusta mutta ton omani kanssa on tullut värkättyä letkujen pituuksien kanssa eikä sekään tunnu olevan mitenkään auringontarkkaa. Lähinnä siltä pohjalta että hieman yli max pituudessa olleet letkut sain värkättyä suositeltuihin rajoihin, eikä mitään persdynolla tuntuvaa muutosta tapahtunut. Huomattava ero sen sijaan saadaan pelaamalla suutinten koolla, ja kaasun paineella. (matalapainepuoli)
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Letkujen pituussuositus lienee sarjakohtainen? Mulla on Powerjet, jossa ohjeissa arvellaan 15cm olevan max pituus. Ihan tohon en alunalkaen päässyt, nyttemmin on reilun 10cm letkut armottoman ahtamisen tuloksena --> suuttimet hankalasti throttlebodyn takana/alla parittomalla puolella.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mites tämä hommeli kulkee?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jeepin käyttö ollut kakos auton roolissa, mutta kulutus keskimäärin 10 kg sadalla. Ongelmia ollut jos polkasee kaasupolkimen pohjaan oikein nopeesti "lämä tiskiin" kaasu puolen suuttimen ohjaus releet räpsyy eikä oikein tapahdu mitään, jeepissä automaattilatikon kanssa ogelmia ei oikein vaihda niinkuin pitäis ja tuntuu luistavan ja kylmänä ei meinaa lätee vetään olenkaan ja nykii lämpimänäkin, vaihto loota talissa tarkoitus vaihtaa ens viikolla, katsotaan sanko tuon kulutuksen putoon 8 kg/100km tavote, myös jakoolaatikko vaihtuu 231 seen niin saan 2w,4w,ja hidas 4w kun nyt jatkuva neliveto. palataan asian kun kokemusta kertyy.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Onhan sulla nytkin kiinteä nopea neliveto jos sitä tartteet 242:ssa. Siinähän on 2wd - 4 full time - 4 part time hi - N - 4 part time lo. Vaihtamalla 231:een menetät mahdollisuuden ajaa esim. märällä tai kuivalla asvaltilla neliveto päällä kun siitä tuo jatkuva neliveto uupuu kokonaan. 242:lla kun voit rauhassa ajaa vaikka kuivalla motarilla 120km/h lasissa 4FT päällä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onhan sulla nytkin kiinteä nopea neliveto jos sitä tartteet 242:ssa. Siinähän on 2wd - 4 full time - 4 part time hi - N - 4 part time lo.
joo mutta nykyinen jakolaatikkon np249 kuoret halki ja vuotaa öljyä ja toi 231 löyty sopivasti, käy suoraan aw4 lootaan ajella takavedolla kuivalla motarilla 125km /h ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kukas sulle sinne on Grand Cherokeen jakolaatikon vaihtanut tilalle? No eipä siinä, jos kerran kuoret on halki niin vaihdettavahan se jokatapauksessa on. Mutta jos 231:llä meinaat ajaa kuivalla motarilla 125km/h niin varaudu siihen että ei sun jakolaatikko tai kardaanien ristikot kovin kauaa hengissä tule säilymään ![]() 231:llä EI (!!!) saa ajaa neliveto päällä kuivalla alustalla (paitsi offatessa), siinä kun on vain ne part time nelivedot = keskilukko aika kiinni nelivedolla. Jos siis vielä asia epäselvä, niin: * 231 = command track = takaveto + lukolliset nelivedot VAIN luistavalla alustalla ajettavaksi * 242 = selec-track = takaveto + nopea jatkuva neliveto (saa ajaa millä tahansa alustalla, keskilukko avoin) + kiinteät nelivedot (vain luistavalle alustalle, keskilukko kiinni) * 249 = all-time 4wd = nopea jatkuva neliveto viskolla + kiinteä hidas neliveto.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 25.01.2013 01:23 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tämä ei kyllä mulle oikein auennut: "käy suoraan aw4 lootaan ajella takavedolla kuivalla motarilla 125km /h". Puuttuuko jotakin sanoja kenties välistä? |
![]() |
Luokat |
jeep, kaasu, kulutus |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kulutus kuriin... | Reetu | Linkit | 1 | 13.09.2007 22:37 |
Mielenosoittajat kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:53 |
EVR kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:59 |
Homot Kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:34 |
Huumehemmot Kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:06 |