![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tämähän oli kiintoisa projektilanka! Omaan XJ -92:seen oon haaveillu samankaltasesta systeemistä pienillä eroilla: kaasutankit bensatankin paikalle ja johonkin jakiksen taa uus pienempi bensatankki. Painotus olis siis selkeesti kaasuauto, jolla pääsee bensan voimin hakemaan lisää kaasua jos loppuu kesken. Hieno homma, seurataan tän toimivuutta ja kysellään mestoista palikoita. Kerrotko vielä mikä kaasunohjain ja suutinsarja sulla oli? Onko kaasulla yks vai useempi suutin ja onko sillä edes niin suuresti väliä? Kaasuhan luultavasti sekottuu aika hyvin imuilmaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaasari ja TBI-koneisiin asennetaan mikserisarja, monipisteruiskuihin luonnollisesti monipistekaasusarja. Tuolta saa osat -> www.cnghouse.fi Ja mitä tulee noiden suuttimien sijoitteluun niin siitä tuolla -> http://www.cnghouse.fi/muutokset/gal...an-4-3-v8-l99/
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
4*4 76 vastasikin jo täydellisesti tossa viellä kuva miten suutimet on jeeppiin asennettu
http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=104008 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mites Kuhalla, rapisevatko suuttimet kuultavasti?
Mulla on noi samat suuttimet, tosin 4 x 2 settinä, ovat mielestäni äänekkäät kun kuuluu ulos asti niiden raksutus. Sarjan mukana tulleet suuttimet eivät pitäneet "mitään" ääntä, ne vaan vaihdettiin näppärämpiin kun 2 x 4 setti on mahdottoman epäkäytännöllinen kasissa. Juu, ei ole nostajien rapina. ![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
En ole mitään raksutusta huomioinnu täytyy ensikerralla pellinalle rurkatessa horistää korvia, noi 2*kolmen paketti käypi tuohon vajaa moottoriin
hyvästi ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Juu, noihan näyttää passaavan just passelisti. Ryövärissä tulis ylettömän pitkät letkut, kahden seteillä sai letkut sopiviksi.
Saattaa olla että Peepin kone on sen verran meluisampi käydessään että peittää rapsutukset. ![]() Mitään haittaahan siitä ei ole mutta ihan mielenkiinnosta kyselen. Niin, ja siitä huollosta. Sahasin omastani 20tkm ajetun suodattimen auki eikä siellä ollut mitään. Haisee kyllä melko topakasti. Tuohon liittyen pidän aika huolettomana systeeminä. Silloin tällöin käyn letkuliittimiä kiritelemässä kun kumitavara painuu ajanmyötä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 28.04.2012 14:27 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole kovin syväluotaavaa kokemusta mutta ton omani kanssa on tullut värkättyä letkujen pituuksien kanssa eikä sekään tunnu olevan mitenkään auringontarkkaa.
Lähinnä siltä pohjalta että hieman yli max pituudessa olleet letkut sain värkättyä suositeltuihin rajoihin, eikä mitään persdynolla tuntuvaa muutosta tapahtunut. Huomattava ero sen sijaan saadaan pelaamalla suutinten koolla, ja kaasun paineella. (matalapainepuoli)
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Letkujen pituussuositus lienee sarjakohtainen? Mulla on Powerjet, jossa ohjeissa arvellaan 15cm olevan max pituus. Ihan tohon en alunalkaen päässyt, nyttemmin on reilun 10cm letkut armottoman ahtamisen tuloksena --> suuttimet hankalasti throttlebodyn takana/alla parittomalla puolella.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mites tämä hommeli kulkee?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Jeepin käyttö ollut kakos auton roolissa, mutta kulutus keskimäärin 10 kg sadalla. Ongelmia ollut jos polkasee kaasupolkimen pohjaan oikein nopeesti "lämä tiskiin" kaasu puolen suuttimen ohjaus releet räpsyy eikä oikein tapahdu mitään, jeepissä automaattilatikon kanssa ogelmia ei oikein vaihda niinkuin pitäis ja tuntuu luistavan ja kylmänä ei meinaa lätee vetään olenkaan ja nykii lämpimänäkin, vaihto loota talissa tarkoitus vaihtaa ens viikolla, katsotaan sanko tuon kulutuksen putoon 8 kg/100km tavote, myös jakoolaatikko vaihtuu 231 seen niin saan 2w,4w,ja hidas 4w kun nyt jatkuva neliveto. palataan asian kun kokemusta kertyy.
|
![]() |
Luokat |
jeep, kaasu, kulutus |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kulutus kuriin... | Reetu | Linkit | 1 | 13.09.2007 22:37 |
Mielenosoittajat kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:53 |
EVR kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:59 |
Homot Kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:34 |
Huumehemmot Kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:06 |