![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Kävin eilen avensiksellä mökkitiellä.
2.5 kilometriä pääsi vaivatta, kunnes tie muuttui henkilöautolle mahdottomaksi mennä. Semmosta mutavelliä, mihinkä uppoaa heti. Upm omistaa tiestä 80% mutta heitä ei oikein kiinnosta pitää tietä kunnossa. Tänään soiteltu upm:lle ja tien korjaus asiaan suhtauduttu hyvin nihkeästi. Mökille pitäisi päästä sähköurakoitsijoiden tekemään sähköjä ja kolmenviikon päästä pitäisi uusi keittiö tulla mökille.. Mökki on siis hiljattain ostettu ja tämä tie ongelma on tullut vasta nyt esille. Raivostuttavaa, mutta minkäs teet. Mietin vain, että jos porukat tai minä itse olen perheenikanssa mökillä ja siellä sattuu paha vahinko missä tarvitaan ambulanssia, niin miten käy jos ambulanssi ei pääsekään paikalle tienkunnosta johtuen? Auto vaihtoehtojakin on pohdittu nyt urakalla Tällähetkellä vaihtoehtoina: 1.toyota landcruiser lc 120 75mm korinkorotuksella 33" renkailla Vinssillä 2.Jeep commander ja tähän tietenkin karkeammat renkaat ja jotain pientä. vielä ei olla perehdytty mitä commanderiin saa kivasti laitettua. 3.Jeep wrangler 5 ovisena 4? Siinä taas jotain päivitystä tälläkertaa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Maastoauto | Lanzari | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.01.2012 11:42 |
Ostetaan Maastoauto | Po18 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.06.2011 16:03 |
Ostetaan Maastoauto | JariKoo | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 30.10.2008 14:33 |
Maastoauto? | Metsässä | Chit-Chat | 48 | 06.02.2006 21:36 |
O: maastoauto | wallu | O/M/V Muut | 1 | 09.02.2005 13:34 |