![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Vähän ulkona aiheesta...
Itse olen omistanut muutaman (väh.10v vanhan) toyotan land cruiserin,
ja siksi nyt kysynkin miksi: Käytetyt Land cruiserit on a) yliarvostettuja? (siis arvo on paremmin säilynyt) b) paljon enemmän ajettuja kuin muut samanikäiset? c) myynnissä juuri huollettuna, ei mainintoja useiden tonnien rempoista. Ja onhan se toyota huono ja kallis ylläpitää, kun esim jarrunesteet pitää vaihtaa silloin tällöin. Ja toyotan varaosapolitiikka: Varaosia saa, ainakin minä olen saanut kaikki osat, mitä olen halunnut ostaa. esim. tuohon bj-40 vm. 76 on löytynyt kaikki tarvittava. (valehtelin, olisin ostanut etulokasuojat 2010?, mutta enää ei saanut ![]() jotkut osat on sika kalliita, mutta esim. hdj-80 alkuperäinen iskarisarja maksoi vähemmän, mitä tarvike ![]() Ja minulla meinasi huvittaa laturin kiinnityspultin hinta, 0likohan 2e, sai 3 päivässä ja tuli vielä textiviesti, että nyt olisi täällä. Kertokaapa toinen valtuutettu maahantuoja, jolta osat saa 3 päivässä ilman muita kuluja 25 vuotiaisiin maastureihin? p.s ei se Land Cruiser täydellinen ole, mutta se että minä päätän milloin mennään ja minne, ja tieto siitä että se onnistuu, merkitsee minulle paljon. En malta olla lainaamatta yhtä 18v tyttöä, joka ajoi takamoottorisella skodalla taannoin: Ei skoda mikään huono ole, koskaan ei ole jättänyt minua tienpäälle, vaikka minä olen jättänyt sen monesti.... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Maastoauto | Lanzari | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.01.2012 11:42 |
Ostetaan Maastoauto | Po18 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.06.2011 16:03 |
Ostetaan Maastoauto | JariKoo | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 30.10.2008 14:33 |
Maastoauto? | Metsässä | Chit-Chat | 48 | 06.02.2006 21:36 |
O: maastoauto | wallu | O/M/V Muut | 1 | 09.02.2005 13:34 |