![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuo on normaalia, sit kun saat riivattua 800 - 900 pitemmäks aikaa niin alkaa olemaan sietorajoilla.... Omassa ei ole pakolämpömittaria, ja vyrtin 600 c maali kesti yhen ylämäkivejon. ![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
mulla normi 80kmh ajossa lämmöt 400 astetta, ja kunnon vedossa isolla päällä enää max750astetta. 9millisellä saattoi jumitilanteessa yli 1000asteeseen nousta
![]() onkos sinulla mittari missä kohti? ennen jälkeen turboo? se heittää arvioo sadalla asteella. ja minulla myös lyhyt tuubisarja että pakoaukosta matkaa 70mm anturille, mys se nostattelee arvoja
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
http://toyota.vuodatus.net/ |
#4
|
|||
|
|||
![]()
hyvät on nuo lämmt sitten, kovaa ajoa vaan. ja muistaa jälkikäytön niin ei ongelmia
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
pakopaineet kai pitäs olla suurinpiirtei samat ku ahot, tai jostai luin et puol baarii ehkä olis järkevä olla viel yli enneku notkahtaa hyöty. nyt jäi vähä kaivelee ku jäi tulppa sille hitsaamatta, ois ollu iso patteri mittareita kojetaululla ainaki kateltavana ![]()
__________________
http://toyota.vuodatus.net/ |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|