Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.04.2012, 20:07
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

mulla normi 80kmh ajossa lämmöt 400 astetta, ja kunnon vedossa isolla päällä enää max750astetta. 9millisellä saattoi jumitilanteessa yli 1000asteeseen nousta

onkos sinulla mittari missä kohti? ennen jälkeen turboo? se heittää arvioo sadalla asteella. ja minulla myös lyhyt tuubisarja että pakoaukosta matkaa 70mm anturille, mys se nostattelee arvoja

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.04.2012, 20:59
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
mulla normi 80kmh ajossa lämmöt 400 astetta, ja kunnon vedossa isolla päällä enää max750astetta. 9millisellä saattoi jumitilanteessa yli 1000asteeseen nousta

onkos sinulla mittari missä kohti? ennen jälkeen turboo? se heittää arvioo sadalla asteella. ja minulla myös lyhyt tuubisarja että pakoaukosta matkaa 70mm anturille, mys se nostattelee arvoja
Ainii, tosiaa se on pakosarjassa n.2cm enne turboo. Anturi on muutaman sentin putken sisässä.
__________________
http://toyota.vuodatus.net/
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.04.2012, 05:24
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

hyvät on nuo lämmt sitten, kovaa ajoa vaan. ja muistaa jälkikäytön niin ei ongelmia
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.04.2012, 06:41
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
hyvät on nuo lämmt sitten, kovaa ajoa vaan. ja muistaa jälkikäytön niin ei ongelmia
hjuva hjuva, yllättävän vähän pakolämmöistä netissä tietoa...
pakopaineet kai pitäs olla suurinpiirtei samat ku ahot, tai jostai luin et puol baarii ehkä olis järkevä olla viel yli enneku notkahtaa hyöty. nyt jäi vähä kaivelee ku jäi tulppa sille hitsaamatta, ois ollu iso patteri mittareita kojetaululla ainaki kateltavana .
__________________
http://toyota.vuodatus.net/
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.04.2012, 01:05
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0201346 Näytä viesti
hjuva hjuva, yllättävän vähän pakolämmöistä netissä tietoa...
pakopaineet kai pitäs olla suurinpiirtei samat ku ahot, tai jostai luin et puol baarii ehkä olis järkevä olla viel yli enneku notkahtaa hyöty. nyt jäi vähä kaivelee ku jäi tulppa sille hitsaamatta, ois ollu iso patteri mittareita kojetaululla ainaki kateltavana .
Pakopaine on välttämätön paha, eli mitä pienemmillä pakopaineilla saadaan haluttu ahtopaine niin aina parempi. Mitään hyötyä ei pakopaineesta todellakaan ole.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 09:33 (GMT +2).