Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 15.04.2012, 21:43
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Tässähän oli kyse kickup, eikä kickDOWN...
Nii-in, mutta jos mennään syvemmälle, niin kyseessä on LIIAN SUURI ATF-öljyn paineen nuosu/lasku tuolle 3rd kytkentä elimelle tuolla em. kuormituksella.

Ja tuo th-400 taitaa olla ainut tuollalailla ohjattu chevyn v-8 (isolohkon?) perästä oleva aski? vai oliko sb perässä 400:sta joissain kuormureissa tms.

Mikähän tässä on tuo voiman tuottaja? Ja paljonko tehoa/rpm ja vääntöä/Nm

Ja Minun oma veikkaus; jos olisi OIKEA sift-kit, niin myös 1-2 olisi nopea/repivä?

No, toivottavasti löytyy apuja....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep th400 vs. GM th400 SamiN Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2012 21:36
hdj-80 automaatin säätöä hopeahuoli Tekniikka & Jutustelu 2 04.05.2011 21:25
Ohjauskulmien säätöä.. knockout Tekniikka & Jutustelu 0 22.07.2009 14:21
Ohjauskulmien säätöä Nerd-O Chit-Chat 10 30.08.2008 22:52
Syötön säätöä puuhapate Tekniikka & Jutustelu 11 11.04.2007 16:18


Sivu luotu: 08:09 (GMT +2).