![]() |
th400 säätöä
Pystyykö th400 askista säätämään vaihtoja pehmeämmäksi?.Nyt nykäsee turhan railakkaasti kun vaihtaa kakkoselta kolmoselle.
Varovasti kiihdytellessä ei niinkään mut jos vähän ripeämmin kiihdytät niin jysäyttää kolmosen silmään tosi topakasti.. |
Olisiko mahdollista, että laatikkoon on asennettu shift kit? Eli vaihtaa rajummin, eli siis luistaa vähemmän ja sitä kautta tehonkesto paranee.
|
Lainaus:
Eka jenkki ja sen kyllä huomaa..:) |
Muistellaampa taas:o, eikö tuo th400 ollut pelkästään sähköisellä kicdown:lla, joten eihän tuo reilumpi kiihdytys kytke sähköä laatikolle?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja tuo th-400 taitaa olla ainut tuollalailla ohjattu chevyn v-8 (isolohkon?) perästä oleva aski? vai oliko sb perässä 400:sta joissain kuormureissa tms. Mikähän tässä on tuo voiman tuottaja? Ja paljonko tehoa/rpm ja vääntöä/Nm Ja Minun oma veikkaus; jos olisi OIKEA sift-kit, niin myös 1-2 olisi nopea/repivä? No, toivottavasti löytyy apuja.... |
Alipainemodulaattoria ja keskipakosäädintä voi säätää ja niillä muuttaa vaihtokohtia.
|
Lainaus:
|
otteen mukaan 350kone.Peltisarjat tuossa näkyy olevan.Myyjän mukaan isompi kaasutin ois vaihettu ja kansia roposteltu.
öljyt oli hyvät ja sitä oli sopivasti. kyll se kakkonenkin kytkeytyy suht topakasti..Mut tuo kolmonen tulee kun tykin suusta,kops ja se on siinä. eikö tuon kanssa oppine elämään,eipähän oo mikään kuminauha ajella.. |
Sivu luotu: 09:20 (GMT +2). |