Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   th400 säätöä (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96338)

peedro 15.04.2012 11:38

th400 säätöä
 
Pystyykö th400 askista säätämään vaihtoja pehmeämmäksi?.Nyt nykäsee turhan railakkaasti kun vaihtaa kakkoselta kolmoselle.

Varovasti kiihdytellessä ei niinkään mut jos vähän ripeämmin kiihdytät niin jysäyttää kolmosen silmään tosi topakasti..

Puuhis 15.04.2012 18:35

Olisiko mahdollista, että laatikkoon on asennettu shift kit? Eli vaihtaa rajummin, eli siis luistaa vähemmän ja sitä kautta tehonkesto paranee.

peedro 15.04.2012 19:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Puuhis (Viesti 872761)
Olisiko mahdollista, että laatikkoon on asennettu shift kit? Eli vaihtaa rajummin, eli siis luistaa vähemmän ja sitä kautta tehonkesto paranee.

voi olla joo,muutoin tuo laatikko toimii mainiosti..Myyjän mukaan tuo laatikko on joku heavy duty malli..

Eka jenkki ja sen kyllä huomaa..:)

BJ-40/76 15.04.2012 20:12

Muistellaampa taas:o, eikö tuo th400 ollut pelkästään sähköisellä kicdown:lla, joten eihän tuo reilumpi kiihdytys kytke sähköä laatikolle?

KoniJeep 15.04.2012 20:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 (Viesti 872798)
Muistellaampa taas:o, eikö tuo th400 ollut pelkästään sähköisellä kicdown:lla, joten eihän tuo reilumpi kiihdytys kytke sähköä laatikolle?

Tässähän oli kyse kickup, eikä kickDOWN...;)

BJ-40/76 15.04.2012 21:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep (Viesti 872811)
Tässähän oli kyse kickup, eikä kickDOWN...;)

Nii-in, mutta jos mennään syvemmälle, niin kyseessä on LIIAN SUURI ATF-öljyn paineen nuosu/lasku tuolle 3rd kytkentä elimelle tuolla em. kuormituksella.

Ja tuo th-400 taitaa olla ainut tuollalailla ohjattu chevyn v-8 (isolohkon?) perästä oleva aski? vai oliko sb perässä 400:sta joissain kuormureissa tms.

Mikähän tässä on tuo voiman tuottaja? Ja paljonko tehoa/rpm ja vääntöä/Nm

Ja Minun oma veikkaus; jos olisi OIKEA sift-kit, niin myös 1-2 olisi nopea/repivä?

No, toivottavasti löytyy apuja....

HeikkiH 16.04.2012 10:34

Alipainemodulaattoria ja keskipakosäädintä voi säätää ja niillä muuttaa vaihtokohtia.

KoniJeep 16.04.2012 11:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 (Viesti 872840)

Ja Minun oma veikkaus; jos olisi OIKEA sift-kit, niin myös 1-2 olisi nopea/repivä?

No, toivottavasti löytyy apuja....

Entäs jos on OIKEA sift-kitti, mutta onkin lootasta kulahtanut kakkonen?

peedro 16.04.2012 14:14

otteen mukaan 350kone.Peltisarjat tuossa näkyy olevan.Myyjän mukaan isompi kaasutin ois vaihettu ja kansia roposteltu.

öljyt oli hyvät ja sitä oli sopivasti.

kyll se kakkonenkin kytkeytyy suht topakasti..Mut tuo kolmonen tulee kun tykin suusta,kops ja se on siinä.

eikö tuon kanssa oppine elämään,eipähän oo mikään kuminauha ajella..


Sivu luotu: 09:20 (GMT +2).