Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.04.2012, 11:38
peedro:n Avatar
peedro peedro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.10.09
Sijainti: itä-suomi
Viestit: 179
Perusasetus

th400 säätöä


Pystyykö th400 askista säätämään vaihtoja pehmeämmäksi?.Nyt nykäsee turhan railakkaasti kun vaihtaa kakkoselta kolmoselle.

Varovasti kiihdytellessä ei niinkään mut jos vähän ripeämmin kiihdytät niin jysäyttää kolmosen silmään tosi topakasti..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.04.2012, 18:35
Puuhis:n Avatar
Puuhis Puuhis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 160
Perusasetus

Olisiko mahdollista, että laatikkoon on asennettu shift kit? Eli vaihtaa rajummin, eli siis luistaa vähemmän ja sitä kautta tehonkesto paranee.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.04.2012, 19:04
peedro:n Avatar
peedro peedro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.10.09
Sijainti: itä-suomi
Viestit: 179
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puuhis Näytä viesti
Olisiko mahdollista, että laatikkoon on asennettu shift kit? Eli vaihtaa rajummin, eli siis luistaa vähemmän ja sitä kautta tehonkesto paranee.
voi olla joo,muutoin tuo laatikko toimii mainiosti..Myyjän mukaan tuo laatikko on joku heavy duty malli..

Eka jenkki ja sen kyllä huomaa..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.04.2012, 20:12
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Muistellaampa taas, eikö tuo th400 ollut pelkästään sähköisellä kicdown:lla, joten eihän tuo reilumpi kiihdytys kytke sähköä laatikolle?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.04.2012, 20:32
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Muistellaampa taas, eikö tuo th400 ollut pelkästään sähköisellä kicdown:lla, joten eihän tuo reilumpi kiihdytys kytke sähköä laatikolle?
Tässähän oli kyse kickup, eikä kickDOWN...
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.04.2012, 21:43
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Tässähän oli kyse kickup, eikä kickDOWN...
Nii-in, mutta jos mennään syvemmälle, niin kyseessä on LIIAN SUURI ATF-öljyn paineen nuosu/lasku tuolle 3rd kytkentä elimelle tuolla em. kuormituksella.

Ja tuo th-400 taitaa olla ainut tuollalailla ohjattu chevyn v-8 (isolohkon?) perästä oleva aski? vai oliko sb perässä 400:sta joissain kuormureissa tms.

Mikähän tässä on tuo voiman tuottaja? Ja paljonko tehoa/rpm ja vääntöä/Nm

Ja Minun oma veikkaus; jos olisi OIKEA sift-kit, niin myös 1-2 olisi nopea/repivä?

No, toivottavasti löytyy apuja....
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.04.2012, 10:34
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Alipainemodulaattoria ja keskipakosäädintä voi säätää ja niillä muuttaa vaihtokohtia.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.04.2012, 11:56
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti

Ja Minun oma veikkaus; jos olisi OIKEA sift-kit, niin myös 1-2 olisi nopea/repivä?

No, toivottavasti löytyy apuja....
Entäs jos on OIKEA sift-kitti, mutta onkin lootasta kulahtanut kakkonen?
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.04.2012, 14:14
peedro:n Avatar
peedro peedro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.10.09
Sijainti: itä-suomi
Viestit: 179
Perusasetus

otteen mukaan 350kone.Peltisarjat tuossa näkyy olevan.Myyjän mukaan isompi kaasutin ois vaihettu ja kansia roposteltu.

öljyt oli hyvät ja sitä oli sopivasti.

kyll se kakkonenkin kytkeytyy suht topakasti..Mut tuo kolmonen tulee kun tykin suusta,kops ja se on siinä.

eikö tuon kanssa oppine elämään,eipähän oo mikään kuminauha ajella..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep th400 vs. GM th400 SamiN Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2012 21:36
hdj-80 automaatin säätöä hopeahuoli Tekniikka & Jutustelu 2 04.05.2011 21:25
Ohjauskulmien säätöä.. knockout Tekniikka & Jutustelu 0 22.07.2009 14:21
Ohjauskulmien säätöä Nerd-O Chit-Chat 10 30.08.2008 22:52
Syötön säätöä puuhapate Tekniikka & Jutustelu 11 11.04.2007 16:18


Sivu luotu: 12:04 (GMT +2).