![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Series Roverin Salisbury lienee juuri alle 1400mm leveä, luulisi kestävän suitsan alla.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
SJ 410 raide leveys etu=1210 taka=1220 välitys 4.11.
SJ 413 (Samurai) raide leveys etu=1300 taka=1310. välitys 3.72 Suzuki SJ mallit on kaikki samaa mallisarjaa! LJ/Hilux aksuloiden muutos katsastaminen 410 ei pitäs olla mikään ongelma. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa jotain asiaa sivuten -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=77531
Ainakin Matti tuossa meinaa ettei olisi mahdollista leimata. Siihen en osaa sanoa katsotaanko se akselin leveys mallisarjan leveimmästä. +100mm Viimeksi muokannut murkula_ : 11.04.2012 19:22 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hyvin on jo tullut vastauksia kiitos.
Paikalliselle katsastuskonttorille marssein tänään kyselemään eikä siellä osattu sanoa juuta eikä jaata. Kun kysyivät miksi akselit pitää vaihtaa, selitin että kestävyyden takia. Selitin myös missä käytössä auto pääosin on niin ukko rupesi mesoamaan että metsäkäytössä yhden reissun jälkeen koko auto on jo laiton! Vanteet kierot, ohjausvarret kierot, runko kiero, jarruputket kasassa, jarrut täynnä kuraa jne jne Tarvinnee kysyä vielä muualtakin? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei tainnu katsastus setä tietää että mihin käyttöön maasturit on keksitty.. :-D
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onkos ketään laittanut Hiluxin takaakselia Suzukiin?
Meneekö kardaanikulmat ihan vituiks kun Hiluxin murikka keskellä. Lj akseli olis passelimpi koska murikkka on hieman sivussa kuten suzukissa. Mutta nyt olis hilux akseli edullisesti tyrkyllä. Ei kai siinä muutrn mitään mutta kardaanikulmat epäilyttää. ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
SJ413 ja Samurai eivät ole teknisesti sama auto. SJ410 ja SJ413 raideleveys on sama ja Samuraissa isompi.
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 12.04.2012 17:26 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kyselin samaa asiaa konttorilla ja vastaus oli että raideleveys saa muuttua 100mm muutoksen kohteena olevaan autoon eli ei verrata mallisarjan muihin malleihin.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Vaikka topicci olikin akseleista mutta kysytään jarruista,eli törkeästi topiccia lainaten,
ollut varmaan muualla topicissa puhetta mutta suzukiin olisi ehkä tulossa levyjarrut eteen,nyt rummuilla eli sj410 kyseessä. onko ihan bolt on homma ja mistä tehostin?
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SUZUKI SJ410 | defender | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.09.2009 00:03 |
M: Suzuki SJ410 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.10.2007 17:29 | |
suzuki sj410 | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.04.2007 15:10 |
m:suzuki sj410 | vertti | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.09.2006 20:49 |
M:suzuki sj410 vm-87 | nelli | O/M/V Muut | 0 | 10.11.2005 21:09 |