![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hyvin on jo tullut vastauksia kiitos. Paikalliselle katsastuskonttorille marssein tänään kyselemään eikä siellä osattu sanoa juuta eikä jaata. Kun kysyivät miksi akselit pitää vaihtaa, selitin että kestävyyden takia. Selitin myös missä käytössä auto pääosin on niin ukko rupesi mesoamaan että metsäkäytössä yhden reissun jälkeen koko auto on jo laiton! Vanteet kierot, ohjausvarret kierot, runko kiero, jarruputket kasassa, jarrut täynnä kuraa jne jne Tarvinnee kysyä vielä muualtakin?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei tainnu katsastus setä tietää että mihin käyttöön maasturit on keksitty.. :-D
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onkos ketään laittanut Hiluxin takaakselia Suzukiin?
Meneekö kardaanikulmat ihan vituiks kun Hiluxin murikka keskellä. Lj akseli olis passelimpi koska murikkka on hieman sivussa kuten suzukissa. Mutta nyt olis hilux akseli edullisesti tyrkyllä. Ei kai siinä muutrn mitään mutta kardaanikulmat epäilyttää. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Entä jos tekis pitkän kaavan kautta ja kaventaisi esim. HJ:n akselit sopivaksi?
Ei oikeesti oo mikään ameriikan temppu. Vetareiden lyhentäinen taitaa olla se haasteellisin pala. Raskaathan ne on mutta ikinä ei tarvisi suikan alla pelätä kestääkö. Sais laittaa isot kumit ja antaa mailaa koko rahalle ![]() ![]()
__________________
- eskimo kaenuusta |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mikä tuossa Hiluxin akselissa on välityksenä?
__________________
-------------------------------------- T: Kimmo Nelikot: Suzuki SJ 410 Turbo IC MB 300E W124 4 Matic Turbo Kubota B 7100 Käyttöauto: MB 300D S124 1992 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Alunperin on ollu tarkoitus koittaa kaupata vain kavennettua akseli putkea ja lyhyttä vetaria. Suunnitelmien muututtua mukaan löytyy toinenkin vetari ja EHKÄ murikka ja välitys 4.11 tai 4.88. YV saa tarkempaa tietoa aiheesta.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkäs tuo kadaani käyttäytyy jos se on kahteen suuntaan vinossa?
Tuleeko jurinoita? Sitä Hilux takaakselia kun mietin... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SUZUKI SJ410 | defender | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.09.2009 00:03 |
M: Suzuki SJ410 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.10.2007 17:29 | |
suzuki sj410 | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.04.2007 15:10 |
m:suzuki sj410 | vertti | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.09.2006 20:49 |
M:suzuki sj410 vm-87 | nelli | O/M/V Muut | 0 | 10.11.2005 21:09 |