![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Motivaatio meinaa välillä horjua...
Kaikenlaista pientä edistystä kuitenkin, jopa niin että sunnuntaina pääsee ajelemaan metsikköön. -akuille kaapelit. -bensalinjat uusiksi. -kaasuttimesta savet ja ruostesementit pois. -orkkis bensansuodatin roskiin ja uudet tilalle. -melkein umpeenruostunut sakkakuppi pesty ja sihtikankaan jämät roskiin. -yhden tulpan kierre korjattu halpis korjaussarjalla. -tuulilasinpyyhkijät herätetty. -jonkinlainen työkalulaatikko rungolle. -vuotava venttiilikoppa liimailtu vähemmän vuotavaksi. -sytytystä säädelty korvaa miellyttävämpään asentoon. -maalia pensselöity ja dödöpulloiltu sinne tänne. -takarenkaiden painesäätö hyttiin. -pikaliitin ilmanulosotolle. Ja monta muuta pikkuhommaa mitkä tuntuu että päivässä ei saa mitään näkyvää aikaiseksi. ![]() Kuvia laittelen kun pääsen tehokkaamman koneen ääreen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ihme että yleensäkkään lähti enää käyntiin. Kuvassa kaavittu jo sentti kuraa pois.
Jossain vaiheessa antanut ehkä vähän takatultakin ![]() Kaapelit ja letkut järjestykseen. DIY läpivienti/kiinnike ![]() Meni hermo kun ei kopin lattiasta näe nappuloita ja vipuja, osui dödöpullo käteen ja tulos ![]() Ja yleiskuva. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vielä mahtuisi jotain tuohon välikköön.
Ja huomatkaa erikoishipistelty kaapelihylly... ![]() Lopuksi muutama satunnainen räpsy. miilu, vepele ja miitu ainakin ansaitsevat talliporukasta kiitosmaininnan tähänastisista avuista ja sponsseista. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nuo liitinten puristelupihit on tuiki tarpeelliset! Ainakin jos vähänkään parempia liitoksia haluaa tehä niin ihan välttämättömät.. Nykyyän itellä ei noille niin hirveesti käyttöä mutta ennen tätä offikärpäsyn purasua kun autohifiä harrastettiin enemmälti niin ilman noita ei ois tullu toimeen, ruuvvipenkki ei aja samaa asiaa
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Youtubessa löytyy näköjään hauskoja gaz-videoita. Taitaa se runkokin joustaa ihan karvan verran, kun jossain viteoissa kattelin että kopin ja lavan kulma toistensa suhteen eli aikalailla ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Joskus kun on vahva olo niin ottaa muutaman lehden pois jonkinlaisten joustojen toivossa. ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Vinssi ei ehtinyt tähän reissuun mukaan mutta pitää tuo "etupalkki" kuitenkin laittaa että saa vedettyä jostain.
Siirtolokarit tehtiin eilen miilun kanssa, tuli aika urheilullisen näköiset ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tuommoisen halpis ketjuspräyn havaitsin hyväksi ja helpoksi jousien ym. rasvauksessa.
Imeytyy sekunnissa lehtien väliin ja jättää mukavan öljyisen pinnan, suosittelen. ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Koeajopäivä...
Koeajopäivä meni ilman suurempia murheita, jotain pientä miinusta aina kuitenkin.
-1kpl vesiletku räjähti vanhuuttaan. -Kytkimellä ilmavaivoja, korjaantui kun säiliöön laittoi nestettä, ei nääs toiminutkaan ruostepölyllä. ![]() -Äänenvaimentaja irtosi ainoassa isommassa lätäkössä. -Päälaatikosta alkoi tasainen naputus kytkimen ollessa ylhäällä, pääakselilla jotain irti? Ei vaikuta toimintaan...vielä. -Hirveä ajomelu 60 Km/h nopeudessa. Ja todetut plussat. +Etenee helvetin hyvin. +Näkyväisyys jokasuuntaan hyvä. +Moottori toimii riittävän hyvin kun osaa antaa kaasua oikein. +Runko joustaa kiitettävästi ääritilanteissa. +Lukot alkoi heräilemään loppupäivästä kun oli runtattu muutama tunti umpihankeen. Tarvitsee terävän nykyn kytkimellä että lähtee kaikki pyörät vetämään. +Kaikki rakennetut patentit pysyi kyydissä ja toimivat täydellisesti tottakai. Takajousista muutama lati pois niin säästää tulevaisuudessa vähän runkoa. +Alla on 3kpl "sileää" rengasta ja silti meni lumessa ja mudassa yllättävän hyvin, ei meinannut uskoakkaan. +Kulutus noin 10l/tunti keskimäärin suurinpiirtein, eli ei paha, sisältäen ainakin puolet ajasta kaasupohjassa kaivatusta. Parit kuvat lumitilanteesta. (lisää profiilissa (pääsiäinen)) Ja kahvipaussiposeeraus. (melkoisesti keräsi katseita kanssa-autoilijoissa ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
varmasti kerää katseita.. komea härveli kertakaikkisesti
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Noista lokareista tuli mieleen, että kannattaisiko halkaista ylhäältä 2 osaan. Tätä muunmuassa kuorma-autoissa näkee. Tosin ei vetävällä pyörällä kylläkään..
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |