![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Metallihommista välillä sähköpuolelle. Tuli äkillinen tarmonpuuska ja ajattelin tehokkaasti sipaista akun kaapelit ja tankin toimintakuntoon... ![]() Eihän siinä mennyt kuin hermo huonoon kuntoon kun ei ole oikein kunnollisia osia eikä työkaluja noin paksujen kaapelien työstämiseen... No käyntikunnossa nyt kuitenkin. ![]() Kuvaa ei viitsi edes ottaa ennenkuin nuo patentit on jollainlailla saatu siivottua esittelykuntoon...turvallista matkaa, ei noista 2 X 220 Ah akusta voi isoa kipinää tulla. ![]() (vinssin kaapelit taidan teettää suosiolla alan liikkeessä ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...spihdit-12676/ Nelisen vuotta on kaapeloinnit tehty itse, eikä ole tarvinnut korjailla jälkikäteen. |
|
||||
|
||||
![]()
Mä olen puristanut isot liittimet ihan vaan viilapenkissä. Sitten vielä tinannut liitoksen. Viimeset 20 vuotta ainakin toimineet.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ostinpa kokeeksi tuollaiset pihdit, ei vielä testattu onko hintansa (54,90€) arvoiset.
Ja kaapelikenkiäkin samalla. Palikoita päässyt jo maalailemaan pikkuhiljaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit: nyt kattoin että vain 95mm2 asti, vissiin kuva hämäs kokoa. |
|
|||
|
|||
![]()
Hey !
It is possible to hear the sound of the engine ? I'm very interest by your post, i'm always looking for a Gaz 66 ... I just look at pics because my Finnish language is limited to +/-10 words ^^ Viimeksi muokannut Nivamog : 02.04.2012 23:18 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |