Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 22.03.2012, 00:08
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

mulla oli 550tkm mittarissa kun turbotin hiluksin 3 vuotta kesti offailua laatikko porsimatta. nyt 3.0kone ja r151 loota joka on järeämpi kuin g52...58 huom..ln46 loota on selvästi heikompi erottaa siitä että on rauta kuorinen.. uudemmissa alumiinisia.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hilux LN110 Jappi O/M/V Ajoneuvot 17 17.01.2012 01:35
hilux ln110 tillikko Tekniikka & Jutustelu 4 02.11.2009 23:01
HILUX voimansiirron öljyn vaihdosta?? janney Tekniikka & Jutustelu 2 18.10.2009 14:02
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä bj75 Tekniikka & Jutustelu 8 24.02.2005 20:57
voiman siiron kestävyydestä.. coupe Vuosimallit 1968-1982 1 17.10.2003 14:05


Sivu luotu: 06:46 (GMT +2).