![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on ollut nyt muutaman vuoden tuollainen noin 500 tkm ajettu -89 ln110 vaparidiesel ja siitä levähti vaihdelaatikko ihan normaalissa katuajossa. Laitettiin sitten siihen 3.0 td 4runnerin laatikko ja se on toiminut erittäin hyvin. Noita rikkinäisiä purettuja ln110 laatikoita on ainakin useasti myynnissä varaosiksi, joten kai se viittaisi siihen, ettei ne tahdo kestää.
Kone on kyllä todella laiska ajaa isoilla pyörillä maantiellä, mutta kyllä se menee metsässä ihan hyvin. Muuten se kone on aika ikuinen eikä mulla ole ainakaan ollut koskaan mitään ongelmia sen kanssa. Ja ylipäätään ihan hyvin se tekniikka on muuten kestänyt. Pellit tietysti hapertuu ajan kanssa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hilux LN110 | Jappi | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 17.01.2012 01:35 |
hilux ln110 | tillikko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.11.2009 23:01 |
HILUX voimansiirron öljyn vaihdosta?? | janney | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.10.2009 14:02 |
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.02.2005 20:57 |
voiman siiron kestävyydestä.. | coupe | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 17.10.2003 14:05 |