Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 19.03.2012, 11:01
turhuus turhuus ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.08.10
Sijainti: Espoo
Viestit: 24
Perusasetus

Mulla on ollut nyt muutaman vuoden tuollainen noin 500 tkm ajettu -89 ln110 vaparidiesel ja siitä levähti vaihdelaatikko ihan normaalissa katuajossa. Laitettiin sitten siihen 3.0 td 4runnerin laatikko ja se on toiminut erittäin hyvin. Noita rikkinäisiä purettuja ln110 laatikoita on ainakin useasti myynnissä varaosiksi, joten kai se viittaisi siihen, ettei ne tahdo kestää.

Kone on kyllä todella laiska ajaa isoilla pyörillä maantiellä, mutta kyllä se menee metsässä ihan hyvin. Muuten se kone on aika ikuinen eikä mulla ole ainakaan ollut koskaan mitään ongelmia sen kanssa. Ja ylipäätään ihan hyvin se tekniikka on muuten kestänyt. Pellit tietysti hapertuu ajan kanssa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hilux LN110 Jappi O/M/V Ajoneuvot 17 17.01.2012 01:35
hilux ln110 tillikko Tekniikka & Jutustelu 4 02.11.2009 23:01
HILUX voimansiirron öljyn vaihdosta?? janney Tekniikka & Jutustelu 2 18.10.2009 14:02
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä bj75 Tekniikka & Jutustelu 8 24.02.2005 20:57
voiman siiron kestävyydestä.. coupe Vuosimallit 1968-1982 1 17.10.2003 14:05


Sivu luotu: 06:37 (GMT +2).