![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
no kyllähän 400-500tkm alkaa olla laakerit vaihtokunnossa vaikka olisi öljyjä vaihdeltu, mekaanisia laitteita jotka kuuluvat kulua käytössä. kyllä hiluxin remontoimaton laatikko noilla kilomerteillä voi sanoa sopimuksen irti ihan milloin vain, vaikka onkin tojotasta kyse niin fysiikan lainalaisuudet niissäkin vaikuttaa!!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hilux LN110 | Jappi | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 17.01.2012 01:35 |
hilux ln110 | tillikko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.11.2009 23:01 |
HILUX voimansiirron öljyn vaihdosta?? | janney | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.10.2009 14:02 |
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.02.2005 20:57 |
voiman siiron kestävyydestä.. | coupe | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 17.10.2003 14:05 |