Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2012, 19:42
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4Garage.fi Näytä viesti
Tähän mennessä selvinneitä sopivuuksia:
Mitsubishi:
Pajero -89 3D avoin takaperä. Kaiser mallit KL 103 eteen ja KL 120 taakse.
L-200 -03. Kaiser malli KL 103 eteen.

Suzuki:
Jimny -08. Kaiser mallit KL 122 taakse, KL 168 eteen.


Tehtaalla selvityksessä:
Pajero -92 5D 2.5TD (Dectanen auto)


Mielellään otan vastaan eri autojen tasauspyörästöjen mittoja. Jos jollakin kansi pois tai öljynvaihto ajankohtainen, niin työntömitat esiin ja tutkimaan.

Taitaa olla kaikissa 2,5TD koneisissa Pajeroissa 7,25" etuperä ja V6 ja 2.8TDI on sitte se isompi 8"

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.03.2012, 20:03
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear Näytä viesti
Taitaa olla kaikissa 2,5TD koneisissa Pajeroissa 7,25" etuperä ja V6 ja 2.8TDI on sitte se isompi 8"
Tällä hetkellä vaikuttaa siltä että gen2 omaa erilaisen etuperän.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.03.2012, 20:05
4x4Garage.fi:n Avatar
4x4Garage.fi 4x4Garage.fi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.11
Sijainti: Liminka
Viestit: 54
Perusasetus

poikkeuksia?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear Näytä viesti
Taitaa olla kaikissa 2,5TD koneisissa Pajeroissa 7,25" etuperä ja V6 ja 2.8TDI on sitte se isompi 8"

Valitettavasti Mitsu on tehnyt sitten 7.25" periä eri akseleille,
niinku tässä Dectanen Gen2:ssa eli se on 7,25", mutta sinne ei käy Kaiserin KL103 koska akselissa booreja 28 eikä 25, niinku Gen1 ja L200.

Mutta tämä tosiaankin vielä selvittelyssä tehtaalla.
Jos ei löydy niin voidaan kyllä tehdä uusikin, mutta sillon pitäis saada usempi myytyä ennakkoon.
__________________
-Jani-

www.4x4garage.fi

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.03.2012, 11:50
4x4Garage.fi:n Avatar
4x4Garage.fi 4x4Garage.fi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.11
Sijainti: Liminka
Viestit: 54
Perusasetus

7.25" 28spl


Nyt on Dectanen etutasauspyörästö purettu ja tutkittu totaalisesti...
Pajero -92 5D 2.5TD
Kaiserilta ei löydy tähän lukkoa.
Mutta jos kiinnostusta löytyy, niin tehtaalta lupasivat tehdä!

2.8 koneisen etuperä onkin seuraavaksi selvityksessä...
__________________
-Jani-

www.4x4garage.fi

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.03.2012, 13:23
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

Oliko ongelmana vain tuo boorien määrä? Eikö siihen perään vois vaihtaa 25 booriset akselitumpit 28 booristen tilalle?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.03.2012, 20:04
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Gen2 pajessahan on tuo vetarin vapautushässäkkä tuossa etuakselissa.. Tultiin siihen lopputulokseen kaverin kans että KEMPPIperän saa edessä toimimaan aika moitteetta kun voi tuolla lukituksella pelata Joten eikait se auta ku hommata toinen etuperä ja ruveta hitsaan se jumiin kun ei näytä saavan mitään fiksua tämmöseen
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.03.2012, 22:10
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Gen2 pajessahan on tuo vetarin vapautushässäkkä tuossa etuakselissa.. Tultiin siihen lopputulokseen kaverin kans että KEMPPIperän saa edessä toimimaan aika moitteetta kun voi tuolla lukituksella pelata Joten eikait se auta ku hommata toinen etuperä ja ruveta hitsaan se jumiin kun ei näytä saavan mitään fiksua tämmöseen
Ei kaikissa ole sitä vapautushässäkkää itellä -97 pätkä, jossa perinteiset napalukot. Eli kaikissa joissa napalukot (automaatti tai manuaalitoimiset) on perinteinen perä, mutta booritus noissa vetareissa on joko 25 tai 28 riippuu mallista.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.03.2012, 10:55
4x4Garage.fi:n Avatar
4x4Garage.fi 4x4Garage.fi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.11
Sijainti: Liminka
Viestit: 54
Perusasetus

Vaihtelua


Gen2 etuperiä tutkittu lisää.
Näitä tuntuu löytyvän 25 ja 28 boorisilla akseleilla,
alipaine vapauttimilla ja ilman.

Janexin akselin vaihto ajatus saattaa toimia, kunhan samalla vaihtaa kuskin puolen stefan.

Mutta tässä esimerkiksi yksi Gen2 etuperä johon Kaiserin saa:

Hei!
76145 etuperä on 25 boorin akseleilla ja siihen löytyy vasen vetoakseli.

Kummatkin osat on hyväkuntoisia ja siistejä. Välitys 5,285
Hinta yhteensä 450e + rahti
------------------------------------------------------------
Kari Koli
Auto-Lehtinen Oy
Helsingintie 595
25130 Muurla
Avoinna MA - PE 8.00 - 16.30 , LA suljettu
puh. +358 44 072 1773
fax. +358 2 721 77 11
__________________
-Jani-

www.4x4garage.fi

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään hzj etuperä Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.05.2009 19:27
Ln 110 etuperä Ht35gte Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 21:41
Etuperä La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 6 06.10.2008 10:38
Etuperä? Tekniikka & Jutustelu 10 07.09.2005 20:01
Etuperä? Chit-Chat 15 19.02.2005 14:11


Sivu luotu: 04:38 (GMT +2).