![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Veikkaan kyllä että kaikissa Mitsun 2.5 diiseleissä on sama 7.25" etuperä, mutta parempi katsoa kuin katua. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mites löytyykö Gen3 3.2 tiiseliin lukkoja?
__________________
Jeep ISORY |
|
#4
|
||||
|
||||
3,2 Pajero
Kaiserin listaltahan löytyy: Pajero Full 3,2
taakse malli KL147 ja eteen vuodesta 2002 lähtien KL125 Eikös Gen3:a ole tehty vuodesta 1999? Mikähän ero etuperässä on? Lisäsin kuva kansiooni Kaiserspecsin josta näkee mitä mittoja perästä kannattaa mitata. (Mitä enemmän saa mitattua, niin sitä varmempaa) Minä voin sitten kysyä tehtaalta löytyykö lukkoa... http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=99673 Viimeksi muokannut 4x4Garage.fi : 26.02.2012 09:41 Perustelu: Kuva |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tässä on perätietoja aussifoorumilta:
Axle Data Gen 1 2.6, 2.3TD, 2.5TD & 2.5TDI (some) :- front axle = 25 spline, 29mm diameter, diff = 7.25" diameter (low pinion) rear axle = 28 spline, 30.5mm diameter, diff = 8" diameter 3.0V6 :- front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 8" diameter (low pinion) rear axle = 28 spline, 30.5mm diameter, diff = 9" diameter Gen 2 3.0V6 :- same as Gen 1 except for NH & NJ auto has 7.25" diameter front diff (high pinion) NH & NJ 5sp man has 8" diameter front diff (high pinion) 2.5TDI :- same as NH & NJ auto 3.5V6 & 2.8TDI :- front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 8" diameter (high pinion) rear axle = 31 spline, 33.5mm diameter, diff = 9.5" diameter Gen 3 3.5V6, 2.8TDI, 3.2DID, 3.8V6 front axle = 28 spline, 29mm diameter, diff = 8" diameter (high pinion) rear axle = 33 spline, 36mm diameter, diff = 9.5" diameter Gen 4 same as Gen 3 Note :- Mitsu factory Aisin manual hubs (found on some models - Gen 1 or Gen 2 base models & Tritons) are interchangeable and will retrofit to all Gen 2 models with super select. These will not fit to a Gen 3 model as they run solid one piece hub flanges (non-removable). http://www.outerlimits4x4.com/viewtopic.php?f=4&t=23638 Ei tietenkään ole niin sanottua, että täällä olisi kaikki aivan samat, mutta ehkä siitä on jotain apua. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Mites tuommonen toimii jos on "kiintiät" napalukot? Onko se lukossa koko ajan?
|
|
#7
|
||||
|
||||
AutomaattilukkoLainaus:
Toimii niinkuin muutkin automaattilukot. Eli rengas ei voi pyöriä hitaampaa kuin kardaanilta tuleva nopeus, mutta rengas voi pyöriä nopeammin. Esimerkiksi kun autolla käännytään ja ulkokaarteen pyörä haluaa pyöriä nopeammin kuin kardaanilta tuleva nopeus. Tällöin perästä kuuluu pieni naputus. Ja Kaiserin rakenteesta johtuen tämä ilmiö on paljon sivistyneempi kuin muissa automaattilukoissa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään hzj etuperä | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.05.2009 19:27 |
| Ln 110 etuperä | Ht35gte | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 21:41 |
| Etuperä | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.10.2008 10:38 |
| Etuperä? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.09.2005 20:01 | |
| Etuperä? | Chit-Chat | 15 | 19.02.2005 14:11 | |