![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kun nyt kerta tuli asiaa miettineeks niin tietty alko päässä ruksuttamaan ja tuli mietittyä miten tollanen custom jakis onnistuu. Jos rakenteesta haluu mahdollisimman yksinkertaisen, niin sisääntulo on omalla akselilla ja ulostulot toisella. Näin päästään yksinkertaiseen kahden ratasparin rakenteeseen. Lisävälitykset ovat myös mahdollisia mutta vaihteensiirto monimutkaistuu hieman ja lootan pituus kasvaa. Akseleiden välisen etäisyyden määrää pitkälti monentinkesto ja lyhyin välityssuhde. Tuollaisen jakiksen vois jopa onnistua tekee tonniin...
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu custom prätkä | Nostokurki | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 21.02.2012 18:42 |
Myydään custom moottoripyörä | jupe69 | O/M/V Muut | 0 | 06.03.2009 10:14 |
m:moottoripyörä honda 500 custom. | jupe69 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 08.05.2008 21:19 |
M: Jeep Comanche Custom 2.5+4man+2WD | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.02.2008 19:37 |