Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 14.03.2012, 19:18
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Kun nyt kerta tuli asiaa miettineeks niin tietty alko päässä ruksuttamaan ja tuli mietittyä miten tollanen custom jakis onnistuu. Jos rakenteesta haluu mahdollisimman yksinkertaisen, niin sisääntulo on omalla akselilla ja ulostulot toisella. Näin päästään yksinkertaiseen kahden ratasparin rakenteeseen. Lisävälitykset ovat myös mahdollisia mutta vaihteensiirto monimutkaistuu hieman ja lootan pituus kasvaa. Akseleiden välisen etäisyyden määrää pitkälti monentinkesto ja lyhyin välityssuhde. Tuollaisen jakiksen vois jopa onnistua tekee tonniin...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu custom prätkä Nostokurki O/M/V Ajoneuvot 17 21.02.2012 18:42
Myydään custom moottoripyörä jupe69 O/M/V Muut 0 06.03.2009 10:14
m:moottoripyörä honda 500 custom. jupe69 O/M/V Ajoneuvot 2 08.05.2008 21:19
M: Jeep Comanche Custom 2.5+4man+2WD O/M/V Ajoneuvot 0 18.02.2008 19:37


Sivu luotu: 02:07 (GMT +2).