Taka- akseli alkaa olla valmis paikalleen laitettavaksi, panhardin kiinnike vain pitää tehdä valmiiksi.
Jarrusatuloiden kiinnikkeen "studit" on vähän paskana, 3/8" UNF kierre ja ei löydy sopivaa pakkaa millä putsata jengoja. Onko mitään estettä että voiko tuossa käyttää 3/8" UNF- tai 10mm tiheäkierrepultteja 10.9 vahvuisena? Itse ainakaan en keksi mitään muuta järjellistä perustetta noiden prässättävien tappien käyttöön kuin sen, että muttereita irrottaessa ei tarvi pitää toiselta puolelta ahtaasta välistä lenkillä tai hylsyllä vastaan..
Kitkapalat tosiaan vaihdoin (olihan vittuimainen urakka saada paikalleen), eipä ollut yhtään kiristysvaraa kun ei nytkään meinannut saada paikalleen. Aika surutta joutui murjomaan tasauspyörästön rattaat paikalleen kun esijännitystä tuntuu olevan kitkapakkojen jousissa aika hyvin
Tuolta näyttää, jos huomenna saisi jo auton alle.. Öljyt menee sisään siinä vaiheessa, kun saan Rytarilta Lubelocker- tiivisteet ja hommattua heavy- duty mallisen banjon kannen. Tuo peltilipare ei kestä mitään
Etuakseli on muuten ok, mutta ohjaushilppeet ja alapallonivelet puuttuu vielä. Panhardin, koirankuiden ja iskarien kiinnikkeet pitää asemoida akseliin oikeille kohdille sitten kun akseli on auton alla ajokorkeudella. Panhardin korin puoleinen kiinnike toki menee samalla uusiksi.