![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikös se ole helpoin aloittaa ottamalla sulake kerrallaan pois ja kattomalla volttimittarin kanssa milloin muuttuu virran kulutus?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mittasin jo tuosta akun plus navan ja auton virtajohdon välistä ja kulutus näytti olevan 150mA - 170mA. Ei kai se enää auta sulakkeita mitata? Aattelin, että virta menee jonnekkin muualle kuin sisälle.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tais Jape tarkottaa että käy sulakkeet läpi niin että otat jonku sulakkeen pois ja tarkastat plus navan ja virtajohdon välistä että muuttuuko kulutus...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
kannattaa ottaa laturista johto pois ja mitata siitä välistä virran kulutus. Näkee heti onko vika siinä.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jos ei mitään radiovirityksiä ole niin omakin veikkaus menisi tuonne laturin diodivian suuntaan.
Eli laturin perästä se paksupiuha irti ja sitten uusintamittaus niin siitä se alkaa selviämään.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vinkeistä. Kyllä tuo homma täytyy varmasti aloittaa tuolla laturin tarkastamisella. Onko tuon diodivian korjaaminen hankalaa? Pitääkö uusia koko laturi vai selviääkö jotenkin muuten?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Diodisilta on yleensä sen hintainen ettei sitä kannata vaihtaa vaan koko laturi. Paitsi jos jostain löytää vaikka semmosen laturin joka on muuten sökö ja mistä saa tuon diodi sillan vaihettua.
Vaatii hieman isomman kolvin ja taidon käyttää sitä. Mutta se radio kysymys. Eli mistä on otettu radion virrat????
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]() jaa-a...
Mie kyllä kääntäisin syyttävän sormen laturiin päin. Eihän mikään ihan pikkiriikkinen vempele kuitenkaan kahta ysivitosta akkua tuohon aikaan tyhjää.
Voiskos laturista kärähtäny diodi aiheuttaa tuollasta? Että elektronit kulkiskin väärään suuntaan ![]()
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ongelmia opelin kanssa | talli-paallikko | Chit-Chat | 10 | 04.11.2007 18:43 |
ongelmia koneeen kanssa | Chit-Chat | 4 | 13.10.2007 09:57 | |
Ongelmia tietokoneen kanssa | vesku.r | Chit-Chat | 19 | 24.06.2006 18:20 |
Ongelmia IE:n kanssa | PaJeRo | Chit-Chat | 6 | 29.12.2005 20:50 |