![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
ASIAA!!
Lisää kuvia kehiin rojektista. Onko Holsetti sovitettu vakio pakosarjaan..?? Gee. |
|
|||
|
|||
![]()
Pakosarja on vakio, väliputkella tehty.
En lähtenyt tekemään uutta kun se on asiantuntijoiden mukaan riittävä näillä hiluilla. Viimeksi muokannut Suikkanen : 25.02.2012 21:37 |
|
|||
|
|||
![]()
Tuossakun tarkemmin katselin kuvia, niin oot tehnyt tuohon sisätilanpuhaltimen ilmakoteloon äänieristyksen tyyliin 463. Itse olen tuota hommaa tutkinut teoriassa, mutta kerropas käytännön kokemukset aiheesta, eli häviikö moottorin suorat äänet ohjaamon tuolla systeemillä?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Laitoin ohjaamoon jokapuolelle bitumimassaa ja -mattoa sekä lisäeristystä. Kattoon myös joka tuntuu todella vetelältä, elikäs on varmaan melkoinen rumpukalvo. luulen tuon ohjaamon eristyksen olevan tärkeämmän. |
|
|||
|
|||
![]()
Ite kun tuota ääniongelmaa omas autos ihmettelin, niin selkeimmin ohjaamoon kuuluu tuon imukotelon kautta moottorin äänet. 606ssa ei tosin varmaan ole yhtä rouheet äänet ku 617 joten sulla ongelma ei ole niin suuri. 463ssa ratkaistu hirmusella vaimenninmatolla tuon kotelon ympärillä. Itellä aatoksena vetää mattoa konehuoneen puolelle tulipeltiin ja konepeltiin ja sit tietty täys vuoraus kabiinin puolelle.
|
|
|||
|
|||
![]()
kallistus vakaaja paikalla
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Old thinGs Get better... Geen päivittelyä | pee | Maasturiprojektit | 46 | 31.03.2017 17:36 |
Myyty G mersu | AtteL | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 07.02.2011 20:49 |
Myydään / Vaihdetaan Mersu 190 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 13.01.2011 23:43 |
Myyty Mersu G 280 | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.12.2010 09:21 |
M: Cee mersu | Jull | O/M/V Muut | 0 | 16.08.2006 07:43 |