![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() taas yks kunnon projekti ! ![]() minuu kiinnostais tietää mitkä perä välitykset sinulla on että kuin se huutaa tuolla automaatilla ? ja rengastuksella ? samoin kulutus putoo varmasti edellyttäen että ei turhaa huuda.. ja tekniikka on kyllä turvalliseks todettua just sopiva käyttis kokoonpano ![]()
Viimeksi muokannut tdi : 26.02.2012 18:52 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Välijäähdyttimen alapuolella on vaihdelaatinkon jäähdytin. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Osanumero 59
Mihinkä nuo kuvassa olevat peltilirpakkeet etuperässä kuuluu laittaa? Mikä tarkoitus kyseisellä osalla on? Viimeksi muokannut Suikkanen : 01.03.2012 13:56 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
onpa oudon erilainen kuva... joku spacer tube se on, ihan kuin menis suojakumin ja akselin väliin...
pari ruutukaappausta:
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuli päiviteltyä tätäkin taas.
Jarrutehostajaksi 124 mersun tehostin, voin sanoa että vaikutus on positiivinen! Näitä on sopivasti tarjolla, uusi G:n oma pääsylinteri aika kallis ja koko tehostin surkea. Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto saattas olla Väyrysen tehostin. Näyttäis olevan kaksoiskalvolla. Jarrupiirit "normaaleiksi", etutuplapiireistä toinen pois ja takapiiri omansa. Etu - ja takakardaanit uusiks. Takakardaaniksi Defenderin etukardaani kaksoisnivelellä ja etukardaaniksi Jeepin etukardaani vakionopeusnivelillä. Uusi takakardaani sovitelaipoilla paikallaan ja NYT menee G mersu hienosti tien päällä, ei mitään vibroja ja värinöitä. Etukardaanin sovitelaipat vielä tekosessa, toivottavasti onnistuu senkin päivitys. Syöttöökin on tulla ruuvattua....... Viimeksi muokannut Suikkanen : 19.07.2012 17:04 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Asiallista
![]() Suosittelen kuitenkin, että väkerrät sen kunnollisen pakosarjan. Mulla oli (henkilöautossa) 606:ssa pari pykälää isommalla ahtimella noin 600rpm ero heräämisessä vakiosarja+sovite ja pulssisarjan välillä. Kyllä tuolla vakiokikkareellakin pääsee yli 400 hepan, mutta herääminen kärsii ihan suotta. Semmoinen satsi että 1-3 putket toiseen nieluun ja 4-6 toiseen niin hyvä, lyhyillä putkilla ja jouheilla mutkilla. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Steady as she goes... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Old thinGs Get better... Geen päivittelyä | pee | Maasturiprojektit | 46 | 31.03.2017 17:36 |
Myyty G mersu | AtteL | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 07.02.2011 20:49 |
Myydään / Vaihdetaan Mersu 190 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 13.01.2011 23:43 |
Myyty Mersu G 280 | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.12.2010 09:21 |
M: Cee mersu | Jull | O/M/V Muut | 0 | 16.08.2006 07:43 |