![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
taas yks kunnon projekti ! hittoku itsekki kerkeis välillä tallille...minuu kiinnostais tietää mitkä perä välitykset sinulla on että kuin se huutaa tuolla automaatilla ? ja rengastuksella ? samoin kulutus putoo varmasti edellyttäen että ei turhaa huuda.. ja tekniikka on kyllä turvalliseks todettua just sopiva käyttis kokoonpano mutta panosta tosiaan tohon jäähdytykseen se ei yleensä koskaan riitä... coolerin alapuolella jotain kennoo näkyykin mutta laatikon öljyihin varsinki.
Viimeksi muokannut tdi : 26.02.2012 18:52 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Välijäähdyttimen alapuolella on vaihdelaatinkon jäähdytin. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Osanumero 59
Mihinkä nuo kuvassa olevat peltilirpakkeet etuperässä kuuluu laittaa? Mikä tarkoitus kyseisellä osalla on? Viimeksi muokannut Suikkanen : 01.03.2012 13:56 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
onpa oudon erilainen kuva... joku spacer tube se on, ihan kuin menis suojakumin ja akselin väliin...
pari ruutukaappausta:
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tuli päiviteltyä tätäkin taas.
Jarrutehostajaksi 124 mersun tehostin, voin sanoa että vaikutus on positiivinen! Näitä on sopivasti tarjolla, uusi G:n oma pääsylinteri aika kallis ja koko tehostin surkea. Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto saattas olla Väyrysen tehostin. Näyttäis olevan kaksoiskalvolla. Jarrupiirit "normaaleiksi", etutuplapiireistä toinen pois ja takapiiri omansa. Etu - ja takakardaanit uusiks. Takakardaaniksi Defenderin etukardaani kaksoisnivelellä ja etukardaaniksi Jeepin etukardaani vakionopeusnivelillä. Uusi takakardaani sovitelaipoilla paikallaan ja NYT menee G mersu hienosti tien päällä, ei mitään vibroja ja värinöitä. Etukardaanin sovitelaipat vielä tekosessa, toivottavasti onnistuu senkin päivitys. Syöttöökin on tulla ruuvattua....... Viimeksi muokannut Suikkanen : 19.07.2012 17:04 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Asiallista
![]() Suosittelen kuitenkin, että väkerrät sen kunnollisen pakosarjan. Mulla oli (henkilöautossa) 606:ssa pari pykälää isommalla ahtimella noin 600rpm ero heräämisessä vakiosarja+sovite ja pulssisarjan välillä. Kyllä tuolla vakiokikkareellakin pääsee yli 400 hepan, mutta herääminen kärsii ihan suotta. Semmoinen satsi että 1-3 putket toiseen nieluun ja 4-6 toiseen niin hyvä, lyhyillä putkilla ja jouheilla mutkilla. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Steady as she goes... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Old thinGs Get better... Geen päivittelyä | pee | Maasturiprojektit | 46 | 31.03.2017 17:36 |
| Myyty G mersu | AtteL | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 07.02.2011 20:49 |
| Myydään / Vaihdetaan Mersu 190 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 13.01.2011 23:43 |
| Myyty Mersu G 280 | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.12.2010 09:21 |
| M: Cee mersu | Jull | O/M/V Muut | 0 | 16.08.2006 07:43 |