![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() kolina
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei sieltä lennä tai hajoa mitään.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onko pahempi, että on napalukot ja takaveto päällä, vai napikset auki ja neliveto päällä? -80luvun lopulla tulli ajettua työkseen HJ 60, jossa napalukot aina päällä, neliveto silloin kun sitä tarvitsi. kai sillä muutaman vuoden aikana 50 tkm tuli ajettua noin, minkään hajoamatta.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Etu ja takaperäthän on samat ja kardaani osat on samat joten saman ne kestää pyöriä. Ja omasta kokemuksesta sanoisin että paremmin kestää kaikki ristikot laakerit ym. jos ne pyörii eikä pääse hapettumaan paikalleen.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Suikkamies ei moisia turhakkeita (=napalukkoja) roplaa, tarpeettomat viritykset citymaastureita varten ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxin voimansiirrosta | TojoHilux | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.10.2009 23:19 |
KIIREELLINEN kysymys BJ:n voimansiirrosta | P.S-77 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.10.2006 18:37 |
Rangen etuakselista/ voimansiirrosta | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 05.01.2006 21:41 |
Ihme ääni... | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.11.2005 18:57 |
Rangen voimansiirrosta | BH50 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.09.2005 15:44 |