![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Juu/ei.
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ja onko väliä mistä välistä nappaan palat pois?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Muista sitte katkasta kohtisuoraan, ettei varmasti tule liian luja
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Lukee missä?
779/1998 11§ Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Iso kiitos ja kumarrus taas matille.
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tähän on helppo yhtyä, on se hyvä että joku tietää faktat näistä koukeroisista lakijutuista !
__________________
Tumpula Racing Team |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Kato silmällä.
Kun ei onnistu. Jos tuo taka akselia eteenpäin sen 25cm ni takapää nousee n. 10cm ja riipukkeet tulee jotai 30cm pitkiksi,sitte runko on jyrkässä etukenossa joka tekee laitteesta vinkeän näköisen. Kartaanikulma menee entistä enemmän päin persettä. Vaikka se olisi laillista ei ole ehkä ihan viksua. Eriasia on se mitä mallisarjaa se sitte vastaa kun ei oo enää vähääkään tekemistä minkään mallisarjan kanssa. Toki riippuu katsastus miehestä minkä hyväksyy ja mitä ei mut periaatteessa pitäs saada vastaamaan mallisarjaa mahdollisimman lähelle. Kysymyshän on mallisarjan sisäisestä muutoksesta.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Jäi viellä sanomatta että jos lehdet jäisi omaan laitteeseen taakse niin nappaisin kyllä rungosta palan pois mielummin. Loppupeleissä vähempi varmaan hommaa vaikka kopan joutuisikin nostamaan pois ( ja lehden kiinnitys pysyisi omassa paikassaan). Toki itse nostaisin kopan kaivurilla joten ajattelin asiaa myös sen kannalta..
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Niinpä...
Riippuu tosiaan paljo katsastusmiehestä mitä hyväksyy ja mitä ei. Mut sit sellanen pointti kiertareita ajatellen et jos ei siirrä akselia ni mahtuu pidempi kierrejousi,jousenhan olis hyvä olla pitkä. Ja rungonhan saa suoraan ku nostaa etupäätä vastaavasti,voi tulla vaan ylikorkeeksi ollakseen laillinen. Itellä on retkukeula edessä ja 15mm laput yläpallon ja tukivarren välissä,takana rangen komposiitti varret ja 40mm korottavat rangen kierre jouset jotka sopi hyvin kun akselia ei oo siirretty,jos siirtäis akselia eteen päin 25cm joutus jousta lyhentää n. 10cm korkeuden ollessa sama. Koppaa on nostettu 50mm ja 35" rengas mahtuu hyvin pyörimään,edessä hieman joutu leikkelee. Filosofiana on ollu et autoa korotetaan mahdollisimman vähän kunhan renkaat mahtuu pyöriin,mittailin juurikin akselin siirtämistä ja rungon katkaisua ku lyhensin akseliväliä,loppujen lopuks paras tapa oli katkaista runko keskeltä. Maa varaa sais lisää akselin siirrolla mu se hukkuu hankalaan kartaani kulmaan ku laatikkoo joutuu laskee,se joka tapauksessa ottaa ensimmäisenä kiinni joten rungon noususta ei ole juuri hyötyä muuten ku painopiste nousee. Taka ylitystä voi lyhentää muutenkin jos tekee Flat bedin ni sen 2.25m2 saa vaik lyhentää 20cm. Jos leimalle aiot ni kannattaa ehdottomasti käydä konttorilla neuvottelemassa ja karkeesti luonnostella paperille ja mitä muutetaan ja katsurin nimi muistiin et on sitte leimatessa sama äijä ni tietää mikä on homman nimi. Ettei käy niin et yks äijä lupaa ja toinen kieltää.
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan LJ/RJ tai LN110 Hilux | ruck jassell | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 05.08.2010 17:24 |
Myydään 4WD HILUX ln110 -90 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.01.2010 20:30 |
hilux ln110 | tillikko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.11.2009 23:01 |
M: Hilux 4wd ln110 2.4D -92 | TDK | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 04.01.2008 13:31 |
O.hilux ln110 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2007 17:37 |