![]() |
hilux ln110 vs ln 105 erot
Eli olisiko kellään tietoa onko kyseisten mallien pelti osissa eroja vai onko ne samasta muotista tulleet ulos?
|
Lainaus:
|
105 on jäykällä akselilla ja lehti jousilla ei tietääkseni muuta eroa....... ihan mielen kiinnosta mistä tulee moinen ajatus????????? eli suomeksi sama mihin tietoa tarvitaan???
|
maailmalla näkyy olevan järki hintaan ln 105:n tarvike peltiosia myytävänä ja valikoima erittäin hyvä. mutta 110 merkinnällä aika huonosti tarjolla ovia yms.
|
Lainaus:
|
eikös 105:n ollut pätkällä hytillä.. lyhyemmällä akseli välillä.
|
Lainaus:
|
jes
Minäkin olisin kiinnostunut ottamaan jotakin.
|
Lainataampa hiukan topiccia. Saako 110 hilun runkoa pätkästä tai akselia tuoda vaihtoehtosesti eteenpäin että saadaan tuo akseliväli mahd. lyhyeksi lainpuitteissa. Kierreperä tulossa johonkin rakoon niin samalla menis aksula hiukan eteenpäin..
|
Juu/ei.
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ja onko väliä mistä välistä nappaan palat pois?
|
Muista sitte katkasta kohtisuoraan, ettei varmasti tule liian luja :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
779/1998 11§ Lainaus:
|
Iso kiitos ja kumarrus taas matille. :) Tässä vaiheessa itse laitan jäitä housuun ja akseli siirretään kun tarvittavat osat on hankittu kiertetystä varten.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kato silmällä.
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jäi viellä sanomatta että jos lehdet jäisi omaan laitteeseen taakse niin nappaisin kyllä rungosta palan pois mielummin. Loppupeleissä vähempi varmaan hommaa vaikka kopan joutuisikin nostamaan pois ( ja lehden kiinnitys pysyisi omassa paikassaan). Toki itse nostaisin kopan kaivurilla joten ajattelin asiaa myös sen kannalta.. :p
|
Niinpä...
Riippuu tosiaan paljo katsastusmiehestä mitä hyväksyy ja mitä ei. Mut sit sellanen pointti kiertareita ajatellen et jos ei siirrä akselia ni mahtuu pidempi kierrejousi,jousenhan olis hyvä olla pitkä. Ja rungonhan saa suoraan ku nostaa etupäätä vastaavasti,voi tulla vaan ylikorkeeksi ollakseen laillinen. Itellä on retkukeula edessä ja 15mm laput yläpallon ja tukivarren välissä,takana rangen komposiitti varret ja 40mm korottavat rangen kierre jouset jotka sopi hyvin kun akselia ei oo siirretty,jos siirtäis akselia eteen päin 25cm joutus jousta lyhentää n. 10cm korkeuden ollessa sama. Koppaa on nostettu 50mm ja 35" rengas mahtuu hyvin pyörimään,edessä hieman joutu leikkelee. Filosofiana on ollu et autoa korotetaan mahdollisimman vähän kunhan renkaat mahtuu pyöriin,mittailin juurikin akselin siirtämistä ja rungon katkaisua ku lyhensin akseliväliä,loppujen lopuks paras tapa oli katkaista runko keskeltä. Maa varaa sais lisää akselin siirrolla mu se hukkuu hankalaan kartaani kulmaan ku laatikkoo joutuu laskee,se joka tapauksessa ottaa ensimmäisenä kiinni joten rungon noususta ei ole juuri hyötyä muuten ku painopiste nousee. Taka ylitystä voi lyhentää muutenkin jos tekee Flat bedin ni sen 2.25m2 saa vaik lyhentää 20cm. Jos leimalle aiot ni kannattaa ehdottomasti käydä konttorilla neuvottelemassa ja karkeesti luonnostella paperille ja mitä muutetaan ja katsurin nimi muistiin et on sitte leimatessa sama äijä ni tietää mikä on homman nimi. Ettei käy niin et yks äijä lupaa ja toinen kieltää.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
2 Liiteet
pistetääs pari kuvaa ln 105:sta kun ne on niin kivoja
|
Sivu luotu: 12:10 (GMT +2). |