![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
sama murros minullakin niin ei kovin offtopic
eli onko nyt LJ sitte sama että ei sais ajaa neliveto päällä ? ite ajan talvella lähes aina nelikko päällä kaikkialla, 35renkailla.. hajoaa sitten varmaan minunkin tojtota.. patrolleissa ei ikinä ollu ongelmaa ajaa nelikko pääll..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
#27
|
||||
|
||||
![]()
taisipa mennä murros tuosta meikäläisenki hojotasta ku navat päällä työntää vänkärin puolen eturenkasta sutinna etten sanoisi jopa jumissa tai jarrussa
![]() ![]() |
#28
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#29
|
||||
|
||||
![]()
kiitosta vinkistä
![]() |
#30
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
itsellä tuli maksamaan yhden uuden nivelen ja vetoakselin verran oppirahoja, ja niin, myös 6 kpl noita paskoja puslia, ja 1 kpl vetarin stefa yms ja pari kolme päivää askartelua ![]() -> jos ei butjetti kestä ostaa toyotalta, niin jätä vaihtamatta, jos ei aivan väljä. Nuo nivelet kestäneet, ja nuo paremmat stefat (vastaavat hdj-80 vakiona) kannattaa ostaa, hintansa arvoiset. |
#31
|
|||
|
|||
![]() Ole varovainen!Lainaus:
Siis ohjaus voi jumia ihan milloin vaan ![]() -> itse en uskaltais ajaa kun pakon edessä, ja silloinkin polkupyöränopeuksia ![]() |
#32
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joo meinasin myös tojotalta kysellä mitä maksaa ja saatavuus..mieluusti laittasin semmoset mitkä kestää ku ei viiti jatkuvasti korjailla nuita kotteroita ja saa maksaa vaikka sitte enempikin... oon tottunu siihen jotta köyhän ei kannata ostaa halapaa ja hyvää.... |
#33
|
||||
|
||||
![]()
tai sitte voisinhan ostaa koko akselin joltain joka haluaa myyvä tai koko auton varaosiksi...
|
#34
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ei ainakaan ole huonoa sanottavaa tamgearssin pronssiholkista, ei ole tarvinnu hoonata ollenkaan. Vetoakselin stefa on tamgearssilla kyllä ainakin alkuperäistä parempi, -kun ostaa sen vahvistetun version!
|
#35
|
||||
|
||||
![]() Ei Perkele...Lainaus:
En silti tajua ku tulee hiekkatieltä ja kääntyy sen 180 astetta ni mun mielestä ollaan taas hiekkatiellä. Mutta takamurrokset on just noissa käännöksissä aina pirun lujilla. Joo oli ihan pakko ni voi mennä hyvillämielin nukkuu. |
#36
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=-Sakke-;853818Joo oli ihan pakko ni voi mennä hyvillämielin nukkuu.[/QUOTE]
Ookkos sää joutunu melkein kuukauden valvoon tän takia ![]() |
#37
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kysehän oli nyt just 61:stä... |
#38
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#39
|
||||
|
||||
![]()
tulipa siinä murros vaihettua..rikkihän se oli niinku arvelinki, kuulat olivat tippuneet sinne kääntökammion (vai mikä se oli) pohjalle. nyt toimii taas niinku ennenkin. suht helppo homma valkoiselle miehelle
![]() |
#40
|
||||
|
||||
![]()
Mistä otit osat?
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
HJ 61 tekniikan kestävyys? | ranke | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.04.2005 07:50 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |
muncie m-20 (m-21) kestävyys? | Vuosimallit 1963-1967 | 2 | 04.09.2003 07:58 |