![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Yleensä mennyt sillain että tulee esim. hiekkatieltä ja kääntyy 180 astetta asfaltti tielle niin takaata mennyt kun on sen verran pitoa ollu.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
33,12,5-15
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mulla 35" hj61 eikä tietoakaan siitä että parkkipaikalla menis murros
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Aha no varmaan vanhuuttaan hajos.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eihän ollut jo ennestään halki, ja korkkasi siinä ratti linkussa vaan lopullisesti? Oiko ihan vakio osa tms?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
500000 ajettu orggis murros meni parkkiksella. Paska auto ei kestä mitään
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sellainen se tojota on
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ja mun on pakko kysyy et millä vehkeellä ärjyy ajelee jos murroksia napsahtelee taka-akselilta?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
No nelipyöräohjatul tietenki
![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ja mitä ärjyllä napsahtelee sieltä takaakselista
![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
joo on huomattu että murros voi kyllä hajota hoojiissa isoilla renkailla helposti
![]()
__________________
KIERROKSIA JA TAITTAANIA!!!! |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Normaaliajossa ei kyllä pitäisi särkyä, mikäli suunnilleenkaan osaa autolla ajaa. Eikös ohjekirjassakin lue että perien lukon saa kytkeä vain hätätilanteessa ja ajettava ratti suorassa max 8kmh
![]() ![]() ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Ei Perkele...Lainaus:
En silti tajua ku tulee hiekkatieltä ja kääntyy sen 180 astetta ni mun mielestä ollaan taas hiekkatiellä. Mutta takamurrokset on just noissa käännöksissä aina pirun lujilla. Joo oli ihan pakko ni voi mennä hyvillämielin nukkuu. |
#15
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=-Sakke-;853818Joo oli ihan pakko ni voi mennä hyvillämielin nukkuu.[/QUOTE]
Ookkos sää joutunu melkein kuukauden valvoon tän takia ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
tulipa siinä murros vaihettua..rikkihän se oli niinku arvelinki, kuulat olivat tippuneet sinne kääntökammion (vai mikä se oli) pohjalle. nyt toimii taas niinku ennenkin. suht helppo homma valkoiselle miehelle
![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Mistä otit osat?
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
HJ 61 tekniikan kestävyys? | ranke | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.04.2005 07:50 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |
muncie m-20 (m-21) kestävyys? | Vuosimallit 1963-1967 | 2 | 04.09.2003 07:58 |