Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2012, 18:30
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Ei mitään erikoista mutta se tasauspyörästöllinen jakis olisi erikoinen. Toki tekemällähän saa melkein mitä tahansa...

__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.01.2012, 06:18
maket3 maket3 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.01.09
Sijainti: tuusula
Viestit: 112
Perusasetus

Ei alkuperäinen murros.Oma moka unohtui weto nappi päälle.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.01.2012, 16:57
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maket3 Näytä viesti
Ei alkuperäinen murros.Oma moka unohtui weto nappi päälle.
Oliko semmonen tarvikemurros, jossa ulomman kuulauran pohjassa rasvaura?

Niitä niveliä ei kannata laittaa edes paikoillee, jos meinaa ajaa vähänkään isommilla renkailla, tai enemmän 4-veto päällä.
Ja tasauspyörästön lukoilla oleviin autoihin ei ollenkaan
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.02.2012, 01:47
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

sama murros minullakin niin ei kovin offtopic
eli onko nyt LJ sitte sama että ei sais ajaa neliveto päällä ? ite ajan talvella lähes aina nelikko päällä kaikkialla, 35renkailla.. hajoaa sitten varmaan minunkin tojtota.. patrolleissa ei ikinä ollu ongelmaa ajaa nelikko pääll..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.02.2012, 17:45
XVD:n Avatar
XVD XVD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.01.12
Sijainti: Haapavesi
Viestit: 113
Perusasetus

taisipa mennä murros tuosta meikäläisenki hojotasta ku navat päällä työntää vänkärin puolen eturenkasta sutinna etten sanoisi jopa jumissa tai jarrussa saamari heikko se on ku ei kestäny ku 540 000 kmmää... onkohan tuo hyvä korjuu paketti mitä tuo offroadtarvike kauppaa hintaan 495€ sisältää kaiken tarvittavan...??
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.02.2012, 18:40
pezq^:n Avatar
pezq^ pezq^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.10
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja XVD Näytä viesti
taisipa mennä murros tuosta meikäläisenki hojotasta ku navat päällä työntää vänkärin puolen eturenkasta sutinna etten sanoisi jopa jumissa tai jarrussa saamari heikko se on ku ei kestäny ku 540 000 kmmää... onkohan tuo hyvä korjuu paketti mitä tuo offroadtarvike kauppaa hintaan 495€ sisältää kaiken tarvittavan...??
Katseleppa ensin tamgearssilta hintoja ennen kun menet tuolta kalliilla ottamaan Nimittäin jos murros vain mennyt niin ei tartte vaihtaa ku vetarin stefa ja pronssiholkki, sekä tietty se murros.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.02.2012, 19:29
XVD:n Avatar
XVD XVD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.01.12
Sijainti: Haapavesi
Viestit: 113
Perusasetus

kiitosta vinkistä otanpa neuvosta vaarin ja kysyn sieltä ensin... paha ku ei voi purkaa ennakkoon tuota akselia ku tarvii autoo joka päivä... menee vähä arvailuksi koko homma...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.02.2012, 20:48
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pezq^ Näytä viesti
Katseleppa ensin tamgearssilta hintoja ennen kun menet tuolta kalliilla ottamaan Nimittäin jos murros vain mennyt niin ei tartte vaihtaa ku vetarin stefa ja pronssiholkki, sekä tietty se murros.
Minä en ainakaan ostais tuota pronssiholkkia tamgearsilta, ei nimittäin kestä ainakaan hdj-80:ssä, jos hio sitä väljemmäksi kuin vanha....
itsellä tuli maksamaan yhden uuden nivelen ja vetoakselin verran oppirahoja, ja niin, myös 6 kpl noita paskoja puslia, ja 1 kpl vetarin stefa yms ja pari kolme päivää askartelua
-> jos ei butjetti kestä ostaa toyotalta, niin jätä vaihtamatta, jos ei aivan väljä.

Nuo nivelet kestäneet, ja nuo paremmat stefat (vastaavat hdj-80 vakiona) kannattaa ostaa, hintansa arvoiset.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 31.01.2012, 10:12
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölento Näytä viesti
Ei mitään erikoista mutta se tasauspyörästöllinen jakis olisi erikoinen. Toki tekemällähän saa melkein mitä tahansa...
Mitäs erikoista siinä olis? Onhan noita ollut iät ja ajat, vaikkakaan ei HJ:ssä.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 20.02.2012, 17:02
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Mitäs erikoista siinä olis? Onhan noita ollut iät ja ajat, vaikkakaan ei HJ:ssä.
Se HJ:hin laittaminen olikin just se pointti...
Kysehän oli nyt just 61:stä...
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ60 kestävyys ss125 Tekniikka & Jutustelu 16 20.12.2006 22:04
HJ 61 tekniikan kestävyys? ranke Tekniikka & Jutustelu 4 28.04.2005 07:50
2L-T:n kestävyys? Setä Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2005 21:27
Akselin kestävyys kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 21 06.11.2003 22:21
muncie m-20 (m-21) kestävyys? Vuosimallit 1963-1967 2 04.09.2003 07:58


Sivu luotu: 18:07 (GMT +2).