Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 17.02.2012, 21:00
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

alkaa tämäkin olla aika vanha keskustelu mutta pakko kyllä lisätä että eihän siellä nyt muuta kuulu käyttää kun ATF-öljyä tai sitten valmistajien omia suosituksia. onko ne nyt jotain keltasia tai vihreitä ohjaustehostimen öljyjä. muistaakseni audeilla ja vastaavilla on niitä käytössä. ja ATF-ölli yksinkertaisesti sen vuoksi että se on niin pirun paljon juoksevampaa, se taas aiheuttaa sitä kevyempää ohjausta. eipä tulis pikkukummassa mieleen laittaa mitään moottoriöljyjä tehostimeen, niinkuin olisin niitä muka asioikseni muutenkaan vaihtanut. saattas herkemmässä vehkeessä hajota pumppu ihan vaan sen takia että ei kierrä öljyä enää niin hyvin.... kerrain laitoin emännän autoon moottoriöljyn lisäainetta ihan vaan sen takia että sais hammastangon stefan vuodot loppumaan (alko *ituttamaan pikkuhiljaa se öljyn lisäily) niin auttopahan perskules, mutta voi pojat että pikkumääräkin sitä sai sen mazdan ohjauksen myös paaaaaljooon jäykemmäksi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol rykii kylmänä Jarnoh Tekniikka & Jutustelu 25 09.02.2010 08:02
2l2-t pölläyttää kylmänä.. Viku Tekniikka & Jutustelu 10 02.12.2009 12:24
RJ:n nykiminen kylmänä RoJu Tekniikka & Jutustelu 3 13.06.2009 22:28
huonosti käyntiin kylmänä tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 23 04.01.2009 21:55
patrolli kylmänä petrool Tekniikka & Jutustelu 9 18.05.2008 22:38


Sivu luotu: 17:04 (GMT +2).