![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja P 40, 4 litran suora pensakutonen.
|
|
|
||||
|
||||
|
jos mieli tekee tällästä autoo niin mikäs siinä.
en usko yhen hehkun aiheuttava päänvaivaa onhan siinä vielä toimivia enenmmän ku perus volkkarissa ![]() ite ainakin tykästyin ja jatko jalostus on alotettu heti
|
||||
|
||||
|
No itte olen todella tyytyväinen patukan omistaja nykyään ja vaihdon merkkiä kun entinen ei miellyttäny alustaltaan. Nyt sit on jo jatkojalostus aloitettu mutta ei vaan ole rahaa tähänkään niin paljon ku tarviis. 3.3td miellyttää ja 0.9 ahdoilla, maltillisella käytöllä tuntuu tuo jopa kulkevan "helposti". Soa tullee nyt tai seuraavana viikonloppuna alle ja ja ja. Ehkäpä vaparina ei niin miellyttäs!? Omat hyvät ja huonot puolet mut minusta loistopeli
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mulla kyl rupee toi "ihastuminen" haihtumaan päästä, onhan tuolla n7 kuukautta tullu kohta ajettua ja nyt tuntuu et jätän ton seisoo nurkalle trailerin veturiksi ja ostan jonku bensakoneisen ja kierrejousilla olevan auton työajoja varten mulla siis 82 pitkä paku patrolli sd33t:llä pikkasen ruuvailtuna.. |
|
|
||||
|
||||
|
joo ei näillä ole järkee ajella pitempiä matkoja.
itellä on rojektina vanha volvo johon tulossa tdi tekniikka niin sillä tulee sitte ne halvemman kilometrit.
|
||||
|
||||
|
ISO ääni gr datsunille ja voihan sitä yrittää ajatella ihan maalais järjellä et 2 pyttyä enemmän ja pikkusen isompi litroiltaankin mitä mitsu.Ajoltaan ei voi verrata peräkärryn jousista ja kierre datsunii ensinkään.Kaiken saa rikki mut ei gr ole heikko mistään,kansivammat löytyy peilistä tai sit liika varovaisen kuskin syytä.Hanaa ja ilman huoltoa
|
||||
|
||||
|
Omasta gr:stä meni turpo paksaksi ja nyt tarttis uutta turpoa kattella.
olist tarkotus laittaa joku isompi ja oon mietiskelly että mikä olis semmonen järkevän kokonen ku kaveriks ajattelin pumpun käyttää pajalla ja kuulerin laittaa. hx 35 holsetti mahttaa olla pikkusen reilu
|
||||
|
||||
|
Kertokaas joku viisaampi mitä varten kuskin penkissä on tollanen sähköpistoke valmius ja mikä se kauhee mötikkä siellä penkin alla on?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään patroll | SEMMI | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.12.2011 11:09 |
| Myydään soa patroll | sössö84 | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 15.03.2009 11:31 |
| välitetty m: nissan patroll kuvia 799.99e verot ok | hj | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 27.07.2007 19:20 |
| M: Patroll -82 | Hemi | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 04.06.2007 09:22 |
| patroll | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 03.02.2006 20:22 |