Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 07.02.2012, 00:01
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Ongelmallisin on rattiakselin jatkopala, mikä lain mukaan tarvitsee olla ko. automallin tarkoitettu tehdastekoinen, kolari liu-un ulosvetäminen heikentää rakennetta, eikä kelpaa useimmilla konttoreilla.
Kaikki muut on suhteellisen helppo duunata itse. Korokepalojen materiaalista on joillain konttoreilla hylkyjä, alumiini ei kaikille kelpaa (ei tietoa syystä) ja perinteiset lätkäkiekot ei kelpaa enää missään.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Korinkorotus nylon Armo Tekniikka & Jutustelu 2 24.02.2011 17:08
HJ 61 korinkorotus Hintsanen Tekniikka & Jutustelu 10 07.07.2010 10:10
Hilux -91 4x4 muutoskatsastus renkaat ja korinkorotus kettuze Tekniikka & Jutustelu 9 28.05.2008 21:42
Hilux -93 korinkorotus Maasturiprojektit 2 09.07.2007 21:59
Jeepin korinkorotus Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 3 22.05.2006 07:15


Sivu luotu: 00:57 (GMT +2).