![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ongelmallisin on rattiakselin jatkopala, mikä lain mukaan tarvitsee olla ko. automallin tarkoitettu tehdastekoinen, kolari liu-un ulosvetäminen heikentää rakennetta, eikä kelpaa useimmilla konttoreilla.
Kaikki muut on suhteellisen helppo duunata itse. Korokepalojen materiaalista on joillain konttoreilla hylkyjä, alumiini ei kaikille kelpaa (ei tietoa syystä) ja perinteiset lätkäkiekot ei kelpaa enää missään. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Korinkorotus nylon | Armo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.02.2011 17:08 |
HJ 61 korinkorotus | Hintsanen | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.07.2010 10:10 |
Hilux -91 4x4 muutoskatsastus renkaat ja korinkorotus | kettuze | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.05.2008 21:42 |
Hilux -93 korinkorotus | Maasturiprojektit | 2 | 09.07.2007 21:59 | |
Jeepin korinkorotus | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.05.2006 07:15 |