![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() mites kun näyttäs niissä ohjaussylinterin päissä olevan häränsilmäl, ja kääntöpäässä toinen, onks tuo väliaikainen vai enks mä nyt hoksaa jotakin ? eikai tuo noin voi toimia ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
juu, nivel pitää olla...
jotenkin vaan tuo tupla häränsilmä hämää mut luulemaan, että tuo: a) välystää b) nurjahtaa hyvä jos on niinkuin hyvä on
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tohon nurjahtamiseen mullakin kiinnittyi huomio, ääri asennossa toi varsi pitäis olla mahdollisimman suora vastaavasti on mun "suzukissa" , noi on rasvattavat mallit ja oon laittanu 2vuoden aikana 2kertaa niihin rasvaa asennuksen jälkeen |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kestääkö ohjauksen sylinterin varsi sivulle vääntöä ihan oikeesti...? Eikös tuo sylinterin turpamutterissa oleva tiiviste nojaa vartta vasten eli varsi on tiivisteitten varassa...?
Vai onko ko. kohdassa joku erikoisempi ratkaisu, liukulaakeri tai jotain muuta...? Kiinnostaa kun ei ole moisien kanssa tullu askarreltuu... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Aikaansaannokset taitavat vähetä päivä päivältä. Niin tai tietenkin kun osa ajasta menee virheiden korjaamiseen.
![]() Tämän loivemmaksi kulmaa ei saada. Rokkarissa on myös kapeat valuakselit ja ohjaus toteutettu vieläkin jyrkemmällä kulmalla mitä eilisessä kuvassa näytettiin. Ongelmia ei ole ollut ja sen vuoksi on helppo turvautua ajatukseen: miksei toimisi tässä kun toimii toisessakin. ![]() (nyt tietenkin seuraavat ajot Rokkarilla ja muljahdus... ![]() ![]() Laturia nostettiin sen alkuperäisestä paikasta ylöspäin. Runkopalkkiin piti tehdä pieni syvennys joka vielä maisemoidaan siistiksi kun keulaosasto on purettu tyhjäksi. Huomenna keskitytään turboon ja pakoputkistoon liittyvien putkien tekoon. Kun näitä saadaan asenneltua paikoilleen nähdään vielä paremmin miten kaikki tulevat sijoittumaan. Siinä vaiheessa voi joidenkin asioiden paikat vielä siirtyä suuntaan tai toiseen. Joten kuvan näkymät eivät välttämättä ole kaikilta osin lopulliset. Polttoainetankki oli vielä kuvaushetkellä irti, mutta kuulemma jo nyt paikoillaan. Tankin alta menevä putki joka on osaksi panhardin tukemiseen liittyvä tukirauta meni uusiksi. Uusiksi lähinnä ulkonäöllisistä seikoista. Seuraavan kerran kuvia ylihuomenna kun on esitellä Raptecin tekemiä putkistoja. |
![]() |
Luokat |
officrossi, porttaaliakselit, putkirunko |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota land cruiser rj "crossiauto" | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 31.10.2011 20:43 |
Myyty Aussie locker HJ, BJ eli tojon isoon perään | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.12.2008 09:47 |
V: Chevy > isoon autotraileriin | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.04.2006 22:17 |
Järeä puskuri isoon autoon | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 14.04.2006 18:33 | |
Isoon Sormuksen Isäntä | mikk0 | URL | 3 | 18.11.2004 20:56 |