![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Ihan vakio 410 valoton jakis 1.9td etuvetotekniikalla ja 3.7 perät+ 37" mudzillat.
Kaksi kertaa katkennu toi etuvedon booripätkä joka on päältä on 24mm ja 4mm seinämällä ,sisällä neulalaakeri joka tukee etuvedon tumppia. Ihan onnettoman ohkanen kohta muuten kestävässä lootassa. Kaksi kertaa on menny rattaat muruiksi, ensin oli ihan paskat laakerit ja toisella kertaa lähti toi tuloakselilla oleva ratas ajelehtiin kun lukkorengas petti. Kun on harvavälitteiset akselit niin rasittaa jakista huomattavasti enemmän kuin esim porttaalit joissa ~7 välityksiä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
renkaan korjaus ja sen kesto | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.11.2005 22:43 |
kisojen kesto 24h vai jokin muu? | Ossi_p | Tapahtumat | 18 | 22.10.2005 17:37 |
Porttalien kesto?? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.09.2005 09:06 | |
MTR:n kulutuksen kesto? | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.03.2005 12:31 |
Perän kesto ( ja lootan) | Vesa | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 10.08.2003 18:22 |