Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 06.02.2012, 20:56
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 793
Perusasetus

Ihan vakio 410 valoton jakis 1.9td etuvetotekniikalla ja 3.7 perät+ 37" mudzillat.

Kaksi kertaa katkennu toi etuvedon booripätkä joka on päältä on 24mm ja 4mm seinämällä ,sisällä neulalaakeri joka tukee etuvedon tumppia.
Ihan onnettoman ohkanen kohta muuten kestävässä lootassa.









Kaksi kertaa on menny rattaat muruiksi, ensin oli ihan paskat laakerit ja toisella kertaa lähti toi tuloakselilla oleva ratas ajelehtiin kun lukkorengas petti.

Kun on harvavälitteiset akselit niin rasittaa jakista huomattavasti enemmän kuin esim porttaalit joissa ~7 välityksiä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
renkaan korjaus ja sen kesto vesku.r Tekniikka & Jutustelu 2 30.11.2005 22:43
kisojen kesto 24h vai jokin muu? Ossi_p Tapahtumat 18 22.10.2005 17:37
Porttalien kesto?? Tekniikka & Jutustelu 8 06.09.2005 09:06
MTR:n kulutuksen kesto? G280E Tekniikka & Jutustelu 18 13.03.2005 12:31
Perän kesto ( ja lootan) Vesa Vuosimallit 1968-1982 1 10.08.2003 18:22


Sivu luotu: 11:18 (GMT +2).