|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
MTR:n kulutuksen kesto?Kuulin tossa villin huhun et eräs mies olisi ajanu mtr:t puolessa vuodessa aiwan loppuun??? Eikö kestä tie-ajoa sitten pätkääkään?? -Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
#2
|
|||
|
|||
Se oli VARMASTI huhu.Mutiaisella ajaa 100.000km on nimittäin kokemusta.Ajo oli offi että maantieajoa.
Note! This message was posted anonymously! |
#3
|
|||
|
|||
Kateellisten panettelua...
Jos MTR kuluu puolessa vuodessa loppuun niin sitten on kyllä autossa jotain pahasti vialla tai sitten autolla ajetaan 400 000 vuodessa The duct tape is like the force, it has a light side and a dark side and it holds the universe together. |
#4
|
||||
|
||||
Lainaus:
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#5
|
||||
|
||||
Kertokaapa tosiaan fakta tietua gudiaarista. Oon kaavaillu ostaa 37-12.5x15 mt/r vai pittääkö tyytyä 35 mutiaisiin. Tällä hetkellä vielä käytösä 35 mutiaiset ja 38 swamperit joilla ei talavikelillä tosiaankaan vihti ajjaa pikiteitä. Mutterit on myyty mutta swamperit ois jälellä.
|
#6
|
|||
|
|||
Meikän MTR:illä on rullattu nyt noin vuosi / 15 000km sekalaisessa ajossa eikä ole montaa milliä kulunut uudesta. Kyllä goodyearin pitäis kestää ihan siinä missä muutkin maastorenkaat.
The duct tape is like the force, it has a light side and a dark side and it holds the universe together. |
#7
|
||||
|
||||
Liukkkaat ne on mtr:rätkin siinä ku mutikkaat.Kävin tos just keskisuomen itälaidalla ja kyllä sen neljä viis kilsaa ku seurasin kaverin berttaa jossa oli mtrrät ni hallitussa luisussa se meni koko ajan,sanoi itsekkin ettei paljoa ole talvipitoa,MUTTA,
Toinen ystävä laitto mickey thompsonin bajaclavit,mitkä oli todella aivan valtava ylläri talvipidosta kun puhutaan,pojalla on pätkä patrolli ja eipä tarvii enää tienpäällä pitää nelivetoa päällä. Mielestäni paras pito talviajoon mitä olen tavannu.Nyt siis puhun leveydestä 12.5 ja sitä leveämmät maastorenkaat,eikä pitoa tietenkään voi verrata esim 205 nastallisiin talvirenkaisiin. -Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#8
|
|||
|
|||
Kyllähän ne mtr renkaatkin kuluu ja tosi nopeesti jos menee kulmat sekasin syystä tai toisesta, mulla ainaki kulahti at:t silmissä ku pääsi raidetanko sujahtamaan.
Katoin siellä pikkujouluissa et antillaki olis kulunu toinen eturengas aika paljo toiseen verratuna, olihan sulla se etuaksulakin aika heikosti kiinni ainakin pariin otteeseen. |
#9
|
||||
|
||||
eipä tota nelivetoa tule maantiellä käytettyä kyllä tähän asti on takavetosena pärjännyt 35" muttereilla pitkällä patrolilla onhan se vähän liukasta välillä mutta siinähän se menee.
"näin se homma etenee" |
#10
|
||||
|
||||
Lainaus:
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#11
|
||||
|
||||
Niinpä ja jos on yritystä niin täytyy olla melkoinen "ämpärinpesijä" että pysyy tiellä..
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
#12
|
|||
|
|||
Lainaus:
Jooh, mulla muuten meni raidetanko ihan solmuun pikkujouluja seuraavalla reissulla... Ei auttanu ku jättää auto mehtään ja hakea uus raidetanko kaupungista. Sen kun sain paikalleen siellä suonlaidassa niin tuli muuten kotia pääsyn jälkeen pajalla käytyä kohtuullisen tarkasti läpi pyöräntuennat ja jousituksen kiinnityspisteet :-D Nyt taas toimii... ainakin vähän aikaan. Raidetanko ku vääntyy edes vähän niin sen jälkeen ei tarvita kovin suurta voimaa vääntämään sitä solmuun... Ottaen huomioon minkälaista käsittelyä meikänki autossa nuo MTR:t on saanu niin ei voi muuta kuin ihmetellä niiden kestävyyttä... Ku tarkemmin kattoo niin kyljissä on monta aika pahan näköistä viiltoa ja yhdestä renkaasta puuttuu kulutuspinnasta aika paljon nappuloita ku kumi ja pelti tehny vähän lähempää tuttavuutta juosenkorvakkojen/jousien pettäessä... Mutiainen olis hajonnu jo monta kertaa tollasessa käytössä... -- (Viimeistä siviilipäivää viettämässä) AnttiH The duct tape is like the force, it has a light side and a dark side and it holds the universe together. |
#13
|
||||
|
||||
Lainaus:
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#14
|
||||
|
||||
mie laitan mitsuun kesäks dy mt-r, joo tiedän että ne ehkä vähän järeet tollaseen autoon, mutta ku toi ei muuten mene mihkäää ni oha sees kunnon kummit. Ja halvemmat ku mutikat, bf:än siis.
L200 4WD, wannabee öffrööd |
#15
|
||||
|
||||
Nyt kun olen ajanut talven MT/R:illä täytyy sanoa että BFG on paska rengas ,en kyllä huoli ikinä.Tietenki on eroa autoissa , sillä tehokkaat autot tietty luistelee herkästi mutta oma jeepula (142kw/1520kg) on kuin tehty ko. rattaille.Uutena ostamissani BFG mutiaisissa oli nappuloiden välissä pintahalkeamia alle vuoden ikäisinä.Kyllä BFG on sellanen "heinäpelto rengas" muualle ei siitä ole.
JEEP OR H2 JEEP, because i`m poor |
#16
|
|||
|
|||
mt/r on hyvä yleisrengas ja suht mukava maantiellä mutta kuluu kyllä nopeemmin kuin mutiainen, mutta kivi kallio pito on ihan toista luokkaa...
Patrol 4x4 |
#17
|
|||
|
|||
Ainakin michelinin XS tai mikä se oli... aivan perinteikkään mutterin näkönen
7.5 R16 Oikeen misukka ja kalliskin oli, kului mulla sarjalaisessa hävyttömän nopeaan... Eikä kulmat mitenkään hirveän vinossa ollut, ostinne joskus 5-6 vuotta takaperin, olisko silloin ollut markkinoilla joku seos joka haihtuu nopsaan..? ajo oli N. 60/40 maantietä/hiekkaa T. renkaskauppiaan paras kaveri: 6LPK Note! This message was posted anonymously! |
#18
|
||||
|
||||
Lainaus:
JEEP OR H2 JEEP, because i`m poor |
#19
|
|||
|
|||
Moi,
> Uutena ostamissani BFG mutiaisissa oli nappuloiden välissä pintahalkeamia alle vuoden ikäisinä Mulla on kans, uusina ostetuissa TSL:issä, heti ekojen reissujen jälkeen, kun en paremmin tiedä niin oon vaan ajatellut että ihan normaalia kumista maastokäytössä, vai pitäiskö renkaan kestää esim. ylämäkeen lukot päällä hapetus kun lähes koko auton paino on taka-akselin päällä? Pahimmillaan jos pitoa on vaan toisella renkaalla esim. juurakosta tai kivestä, on siinä nappula aika tiukalla. Kuvassa eika keskellä renkaan ulkoreunassa, on peiemmästä päästä, kun ei ole valmista kuvaa isommista. -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kulutuksen laskeminen eri rengaskoolle ? | A-P | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.07.2006 20:28 |
Kulutuksen ero maan tiellä? Renkailla... | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.06.2006 12:33 |
kisojen kesto 24h vai jokin muu? | Ossi_p | Tapahtumat | 18 | 22.10.2005 17:37 |
Porttalien kesto?? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.09.2005 09:06 | |
Perän kesto ( ja lootan) | Vesa | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 10.08.2003 18:22 |