Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.02.2012, 00:13
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Tuosta kun kattelin tuota kutunjuuston crossi rojektia, niin volvolainen jakis olisi sitten kättä ja kinnasta!

__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.02.2012, 00:43
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Ei lie ne hevoset mitään ymmärrä särkee... Luulis kestävän astron kutvosen, ku ei kiusatuil 1.9tdi pannuilkaan oo pahemmin murheita kuulunu?
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.02.2012, 17:45
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
Tuosta kun kattelin tuota kutunjuuston crossi rojektia, niin volvolainen jakis olisi sitten kättä ja kinnasta!
Se onkin lentäny nurinniskoin paikoilleen.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.02.2012, 20:56
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 788
Perusasetus

Ihan vakio 410 valoton jakis 1.9td etuvetotekniikalla ja 3.7 perät+ 37" mudzillat.

Kaksi kertaa katkennu toi etuvedon booripätkä joka on päältä on 24mm ja 4mm seinämällä ,sisällä neulalaakeri joka tukee etuvedon tumppia.
Ihan onnettoman ohkanen kohta muuten kestävässä lootassa.









Kaksi kertaa on menny rattaat muruiksi, ensin oli ihan paskat laakerit ja toisella kertaa lähti toi tuloakselilla oleva ratas ajelehtiin kun lukkorengas petti.

Kun on harvavälitteiset akselit niin rasittaa jakista huomattavasti enemmän kuin esim porttaalit joissa ~7 välityksiä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.02.2012, 22:47
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Ei perhana, hienoo tietoo tulee porukalta! kiitos! joo toi on kyllä site siinä ja siinä toi 410 jakis siellä kun tunnen meijän ajotyyliäkin hieman "ei tänne pakittelee oo tultu" XD niin näytti olevanki nukkerillaan toi volvo jakis, ei aiheuta sen kummempia toimenpieitä ku heittää se täälläki kupeillensa. mitähän siinä olis huomioitavaa?
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
renkaan korjaus ja sen kesto vesku.r Tekniikka & Jutustelu 2 30.11.2005 22:43
kisojen kesto 24h vai jokin muu? Ossi_p Tapahtumat 18 22.10.2005 17:37
Porttalien kesto?? Tekniikka & Jutustelu 8 06.09.2005 09:06
MTR:n kulutuksen kesto? G280E Tekniikka & Jutustelu 18 13.03.2005 12:31
Perän kesto ( ja lootan) Vesa Vuosimallit 1968-1982 1 10.08.2003 18:22


Sivu luotu: 19:18 (GMT +2).