Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.01.2012, 17:01
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Aikaisemmalla Kulmakorven reissulla (n. 230km) gasoa paloi n. 55L, joka on melko paljon. Miinuksena näissä isoissa renkaissa on nääs se, että kärriä vetäessä - niin pieni kuin tuo GAZ-704 onkin - 80km/h vauhdissa täytyy pitää pakkokolmonen päällä ja kierrokset luokkaa 2000rpm. Nelosella kierrokset tippuu 1500n tietämille ja siitä ei tule mitään. Tartteisi siis esim. 4.1-välitystä, mutta maastossa riittää ihan hyvin tuo 3.55-välitys pikkupuolen nelarilla. Eipä ainakaan jää enää niin herkästi sutimaan. Pidon riittäessä gasoakin palaa reiluummin...
Ainakin tommonen vanhempi renix-mylly vie vähemmän ainetta noilla 2000-2200 kierroksilla kuin pienemmillä 1400-1600 kiekkaa eli eikös sillon pitäs olla välitys kolmosella ihan kohdillaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.01.2012, 20:15
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Ainakin tommonen vanhempi renix-mylly vie vähemmän ainetta noilla 2000-2200 kierroksilla kuin pienemmillä 1400-1600 kiekkaa eli eikös sillon pitäs olla välitys kolmosella ihan kohdillaan
Kolmonen on sinänsä OK - vähän enemmän voisi kierroksia tosin olla kuin nafti 2000 - mutta ongelma tuleekin enempi siitä ettei nelosta voi käytää ollenkaan ja ylämäkeen kolmonen on kärrin kanssa liian pitkä ja kakkonen turhan tiheä. Tiuhemmalla perävälityksellä olisi kaikki pykälät käytössä. No, metsäautohan tämä onkin,eikä käyttis.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.02.2012, 21:21
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Selvisi syy pitkään vaivanneeseen ongelmaan kuskin penkin lintallaan olosta; penkin yksi hitsisauma on revennyt:



Jossain rinteessä tuli toissakesänä keula taivasta kohden pikku töyssy taaksepäin, jolloin allekirjoittaneen koko elopaino rysähti selkänojaa vasten. Penkin kiinnike kiskoihin repeytyi, mutta sen korjaamisesta huolimatta penkki pysyi vinossa; tässä siis syy.

Uusi penkki (vasemmalla) on nyt hankittu, siitä vain puuttuu Jeepin kangaspenkeissä hyvinkin harvinainen lämmitin; toisin kuin alkuperäisessä (oikealla). Koska auto on lämpimässä tallissa ja lähtee tulille aina sieltä, ei lämmittimelläkään tee mitään, joten nyt vain penkit pesuun ja uusi kiinni. Vanhan voi hitsata kuntoon sitten kun -25°C pakkanen on vaihtunut plusmerkkiseksi...

__________________
Raha ja romut rauhottaa.

Viimeksi muokannut WinChester : 04.02.2012 21:36
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Jeep Cherokee ltd 4.0 -91 Traveler O/M/V Ajoneuvot 10 10.06.2009 23:18
Myydään jeep cherokee kaiffari O/M/V Ajoneuvot 0 14.04.2009 21:41
Jeep Cherokee 4.0?? mattijun Tekniikka & Jutustelu 2 30.12.2008 16:33
Jeep Cherokee Xj vm.-89 O/M/V Ajoneuvot 7 29.06.2006 19:48
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 21:53 (GMT +2).