![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
No sitten se on kunnossa.
Jos kerran termarikotelo on lämmin ja ylävesiletku siitä syylärille kylmä niin silloinhan se termostaatti toimii, ainakin jotenkin. Eli sehän toimii niin että kun kone saavuttaa tietyn lämpötilan niin silloin termari päästää jäähd.nestettä syyläriin josta taas vesipumppu imee alavesiletkun kautta uutta viileätä nestettä koneeseen. Ja kovalla pakkasella jos sisälämppäri huutaa täysillä niin tyhjäkäynnillä se termari ei välttämättä aukea, eikä ihan pienellä kuormallakaan koska se lämppäri riittää jäähyttämään koneen. Toisekseen mikä se alkuperäinen vika olikaan?? Se että mittari ei nouse vai se että sisällä ei tarkene??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj 60 lämpö ongelma | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.01.2012 22:00 |
HJ61 +xenon ongelma | Tourinki | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 12.12.2010 17:46 |
hj61 murros ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.09.2005 14:04 | |
Nissan KC:n lämpö ongelma | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.07.2005 21:18 |
HJ61 vaihde ongelma... | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.03.2005 09:50 |