![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ja jos kajuutta ei lämpiä niin sen lämppärinkennon putsaus sisältä ja päältä auttaa asiaan melko varmasti.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Juu pahvi on keulalla ja verhokin repsottaa siinä päällä, eikä lämmöt nouse. Mulla ainkin flekti hurruuttaa niin että naama jäätyy kun menee kurkkimaan pellin alle
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos se on kunnossa niin siitä ropelista kun pyörittää niin se pyörii sellain nahkeasti ilman että kone pyörii mukana. Sen kun vaihtaa uuteen niin samalla tulee muutama heppakin lisää kun tuo ropeli sitä tehoa haukkaa aikas paljon. Ja koska kerroit että möyrintää on paljon ja vielä työnpuolesta, niin mielestäni ainakaan pelkkä sähköflekti ei ole mikään ratkaisu koska sen teho lienee jotain 1/3 osaa tuon viscon tehosta. Varsinkin koska se on Toyota, niin sitä on huono mennä parantelemaan. ![]() ![]() ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
No sitten se on kunnossa.
Jos kerran termarikotelo on lämmin ja ylävesiletku siitä syylärille kylmä niin silloinhan se termostaatti toimii, ainakin jotenkin. Eli sehän toimii niin että kun kone saavuttaa tietyn lämpötilan niin silloin termari päästää jäähd.nestettä syyläriin josta taas vesipumppu imee alavesiletkun kautta uutta viileätä nestettä koneeseen. Ja kovalla pakkasella jos sisälämppäri huutaa täysillä niin tyhjäkäynnillä se termari ei välttämättä aukea, eikä ihan pienellä kuormallakaan koska se lämppäri riittää jäähyttämään koneen. Toisekseen mikä se alkuperäinen vika olikaan?? Se että mittari ei nouse vai se että sisällä ei tarkene??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() EDIT: pitäiskö vaihtaa sit se TOYOTAN termari ja syöödä sanani tai sit vannoutua tarviketermareihin jos ei toyotakaan auta! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No sillä saa taas joko yhden varmistuksen myyttiin tai sitten murrettua sen...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Saattaa hyvinkin olla toi propelli se ongelma koska termostaatin kotelo käy kuumana mutta se on ennen sitä propellia ja propellin jälkeen kaikki käy kylmänä. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Minkähänlainen viritys siellä on...kyllä Tojotan koneessa on kaikki moottorin osat siinä tuulettimen takapuolella. Ja jos tarkoitat nyt ropelilla vesipumppua niin sekin on toiminnallisesti "ennen" sitä termostaattia ja koteloa.
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
No joo eihän se nyt metri tolkulla oo kaukana siitä mutta ehkä puoliks sen propellin "päällä"
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Milläs noita kennoja porukat putsailee sisäpuolelta, jonkun asteen lisän varmaan saa kiertävään nesteeseen josko saa puhtaaksi koko järjestelmän, ainakin lämminvesikierukat kattiloissa pakkaa kivettymään sisäpuolelta ja loppuu lämpimän tulo.
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on tilattu Toyotan alkuperäinen termari ja infoan heti kun se on asennettu että onko eroa tarvike termariin.
se on sitten termari numero 3. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj 60 lämpö ongelma | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.01.2012 22:00 |
HJ61 +xenon ongelma | Tourinki | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 12.12.2010 17:46 |
hj61 murros ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.09.2005 14:04 | |
Nissan KC:n lämpö ongelma | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.07.2005 21:18 |
HJ61 vaihde ongelma... | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.03.2005 09:50 |