![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No tuntuis olevan sama homma mun Blazerissa. Puolet johdoista "kytketty" varkailla ja toinen puolet pyörittelemällä päät ja laittamalla maalarinteippiä päälle. On ilmeisesti ollu jimmy/blazer tsi-henkisten leikkikenttää joskus ![]() Samaa varmaan tuskailee mun auton seuraava omistaja omien rävellysten osalta...
__________________
-FTW- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ollut monessa autossa noita sähkö-örvellyksiä, mutta kun ne on repinyt pois ja tehnyt tarvittavat liittimien kiristelyt, nitkuttelut, katkottujen johtojen korjailut, ym. jutut, niin auton sähköt on yleensä alkaneet toimia...
Tietysti on ollut niitäkin, joissa joku on käynyt napsimassa alkuperäsestä johtosarjasta "ylimääräiset" pois... ![]() Kerran täyty hakea purkuautosta koko johtosarja, kun ei aiempien omistajien jäljiltä ollut kuin pieniä karvanpätkiä tulipellin läpiviennissä kiinni. Oli dieselöity K10 oikeen ammattimaisesti ![]() On tullut noita sähkövikaisia ihan oman koulutuksen takia halvalla hamstrattua ja käytyä läpi ![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
nonnii nytten taas kaipais apuja vähän.. ei oo tullu hirveesti ajeltua eikä kyllä räplättyäkään jimmyä.. tänään kuitenkin kävin töissä ja ajlein takasin kotia ja menin parvekkeelle tupakille niin öljy lätäkkö auton alla... menin kattelee ni lodjuöljyä tuo on ja tiputtaa niinkun vaihteiston ja jakiksen välistä vaihteiston puolelta... korjailin sitä tuossa joku hetki sitten kun palkkia laittein kubn puuttuui pultit kokonaan alhaalta elikkä oli vaan ylhäältä kiinni ja kun tunkilla jakista nostin niin rupes sauma irvistää ja vuotaa öljyä, mutta nyt se on jo jopa kolmella kiinni (yhdestä kierre menny laatikon päästä) ja ei tiputtanut ennen kun nyt tänään.. eli kysymys kuulukin onko siellä tiiviste välissä?? paperi ? o-rengas? vaiko peräti stefa??
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
lootan ja jakiksen sovitelaipan saumassa on muistaakseni o-rengas tjsp. joissain korvattu liimalla...
jakis/sovite välissä on tullut myös liima vastaan. laatikosta pääsee öljy valuun sinne sovitteeseen, jakiksen ulostuloakselilla on stefa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
jees kiitoksia tästä tietää vähän ennen kun rupee purkaa että mitä osia hommailee.. pahasti hidastaa kun on tallin muutto tässä meneillään ni jimmy saa seisoskella himan pihassa..
![]() saapahan samalla vaihdettua ne stefat sitten sinne ja kierteet korjattua laatikosta ja samalla uudet kurat joka paikkaan.. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kannattaa purkaa ensin ja kurkata onko kaikki laakerit paikallaan ja kuosissa ennen kuin tilailee mitään.
__________________
-FTW- |
#7
|
|||
|
|||
![]()
toivottavasti siinä on kaikki laakerit paikoillaan..
![]() joskos ens viikolla saa jotain tehtyä jo.. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
nonnii nyt on ollu jimmy muutaman päivän ajossa taas tossa ja nyt on vaihteistonpalkit kiinni ja kierteet korjattu ja kartaanit kiinni yms... se sovitteen välissä oli tosiaan o-rengas ja jakolaatikon puolella oli ihan liimaa...
nyt pääs testailee nelivetoakin kivasti kun ei oo aurattu tuota meidän pihaa.. taas tuli vaan yksi takaisku että taitaa olla eri välitykset etu ja taka päässä tossa jouduin vetää risteyksessä nelikon päälle ja lähin kuivalle asfaltille ajaa niin jumatsuikka kun vetäs jäykäks koko vehkeen, nytkyttää ja vetelee arvaamattomasti.. taka perähän on jo ehtoon puolella että se täytyy vaihtaa muutenkin että jos sitä etupersiistä kattois välityksen ja sen mukaan sitten menis... jos vaikka sattuis löytyy ehjä akseli samalla vällärillä... voiskos vaihtoehto olla seuraavanlainen jos en löydä sopivaa akselia että otan välityksen jostain toisesta 10bolt perästä ja käytän noita vanhoja vetareita?? ja varmaan myös on lähdettävä koneen kumityynyjä ostamaan kun täristää tyhmäkäynnillä sisälle niin että korviin ottaa.. luulin sen johtuvan siitä kun en viimeks laittanut mitään kumia vaihteistonpalkin ja rungon väliin mutta onha tuossa kumia kuitenkin välissä rungon kumipuslat ettei pitäis ihan hirveesti värinöitä aiheutella, tosin tää kaatoi ton koneen kumi tyyny jutunkin.. täytyy kuitenkin tarkistaa nekin.. ja kattoo että takapäästä löytyy kaikki rungon puslat... kaasua kun antaa ihan himppasen ni se helpottaa se mökä heti... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty GMC-Jimmy -86 6.2D | PeteP | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.05.2011 11:28 |
Myydään / Vaihdetaan GMC Jimmy -83 | turhuudenjumala | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 30.03.2010 11:02 |
gmc jimmy | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.02.2010 04:26 |
M: GMC Jimmy | blazoffer | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 17.01.2008 22:07 |
GMC jimmy | KustaaVaasa | Maasturiprojektit | 14 | 15.01.2008 00:14 |