![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hyvä Teemu, vihdoinki täälä ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Näissä kun on tuo runko niin letkua kamaa niin suosittelisin vain yhtä tyynyä laatikkopakettia kannattelemaan. Koneen tyynyt pitävät sitten koko yhdistelmän kiertymisen kurissa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() http://static.petrisimolin.com/galle...i-P5170128.JPG tai näin, kahdella kumilla, mulla oli pari lattaa tuolla kannakkeen ja rungon välissä pudottamassa jakista alkujaan kardaanikulmien ja myöhemmin sit kardaanikäsijarrun levyn takia mutta muuten on tehtaanlainen rakenne. se jakiksen asento kannattaa kattella vähän kardaanikulmine mukaan ja laittaa sitte niin ylös kun niiden ehdoilla saa. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuo kuva auttaa paljon kiitos siitä... mites ne kartaanin kulmat miten isoja kulmia saa olla..?? jos sen palkin jättää noin alas missä se on niin etukardaanin tuplanivelen kulma on aikas kaamee...
onko tuossa rytarin kuvassa noi kannatin tyynyt sellasia U-MALLISIA?? yhden sellasen tilasin ja sen kanssa häärin siellä alla eli jos tilaan toisen ja teen palkin uudestaan kokonaan kun se on vääntynyt ja tiputan sitä mahdollisimman vähän siis... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ja kippo86 taitaa joutua tässä auttamaan palkin teossa
![]() taitaa myös olla tuo taka-akselin hommaaminen edessä taikka vanhan kunnostaminen.. pinioni laakerissa kohtuullista välystä meinaan.. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() u mallisia ovat kumit joo |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tuplanivelkardaanissa täytyy pinjonin olla samassa linjassa kardaanin kanssa ja sielä tuplanivelellä sitte joku kulma, vakiolla ehkä max 35 astetta
normikardaanilla taas molemissa päissä täytyy olla sama kulma, muuten ravistaa tai rikkoo niveliä |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ei kehveli sitten lähtee taas homma lapasesta kun pitäis sitten toi etuperäkin päivittää.. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
lapasia saa aina uusia... ja etuperän päivitykseenki multa löytyy ne cromotikut
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
käytiin lähi läänissä ja kippo86 askarteli mulle tollasen jos sillä sais lisäpituuttA etukartaaniin.. ja taisin ehkä löytää ehjän palkinkin niin ei tarvihe sitä ruveta rakentamaan..
ei osaa näköjään liittää kuvaa tähän ![]() http://kuvablogi.com/blog/30388/5/ ja tuolla muita ihanuuksia mitä yritetään kovasti korjailla paremmiksi ![]() Viimeksi muokannut Temutin : 06.12.2011 19:20 |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Nyt sain käytetyn vaihteistonpalkin.. joskos sen tässä kohta sais kiinni ni laitan kuvaa sitten näytille... saa vihdoin myös etukartaanin kiinni mikä oottelee tossa uusilla nivelillä..
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mistä näitä "kaikenosaavia" tsi asentajia tulee...
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Toki, kaikin mokomin.
![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty GMC-Jimmy -86 6.2D | PeteP | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.05.2011 11:28 |
Myydään / Vaihdetaan GMC Jimmy -83 | turhuudenjumala | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 30.03.2010 11:02 |
gmc jimmy | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.02.2010 04:26 |
M: GMC Jimmy | blazoffer | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 17.01.2008 22:07 |
GMC jimmy | KustaaVaasa | Maasturiprojektit | 14 | 15.01.2008 00:14 |