![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() missä nuita vaijereita muuten myydää ei ainakaa motonetin nettisivuilta löytyny
__________________
KIERROKSIA JA TAITTAANIA!!!! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Missä kantimissa ne kahvan- alapuolella olevat säätöruuvit on? sieltä voi säätää muutamia millejä!
Oliko se teidän vara-osa nivel OK? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Oletettavasti menee marmoritiskikeikaksi...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
joo oli varanivel hyvä, auto on muuten kunnossa mutta tuo vaijeri on jotenki rikki ja kysyin uutta vaijeria toyotalta sanovat että osa valmistus on lopetettu
__________________
KIERROKSIA JA TAITTAANIA!!!! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ehdottaisin tämmöstä elvyttämistä, jossa purat ne kuoressa kiinniolevat päädyt ja vaihdat sekä kuoren että vaijerin uudenuutukaisiin. Ite tykkään noista kalvottomista vaijereista ja kuorista koska niihin voi kasatessa panna sitten ohuen mutta kattavan kerroksen suosikkivassua. Fillaripuolella on yhtäsuntoista pinnotetta tarjolla ja ne toimiikin uutena tosi hyvin, mutta kura kuluttaa ja sitten harmittaa kun eihän sitä vassua sinne enää saa. Vassu taas rikkoo noita pinnotteita joten paljas raaka perinnekama kunniaansa. Ainiin, kuorta ostaessa pidä huolta, että se on tarkotettu jarrulle tai kytkimelle. Vaihteita tai kaasua tai muuta tämmöstä kohdistamaan tarkotetut vaijerinkuoret on tehty eri tavoin eikä ne kestä voiman välittämistä vaan präiskähtää halki mukavasti just sillon kun Olis Kova Tarve(TM). (fillaristin tapauksessa koittaessa jarruttaa ettei jäis rekan alle) Mulla ei ole käryäkään mitenkä paksua kamaa tossa on käytössä, mutta ehkä näistä vois olla toivottavasti apua. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ja puhdista/voitele ne perämurikassa olevat nivelet, auttaa jäykkyyteen Seuraavista vois saada suurella työllä: Traktorin etukuormaajan vaijerista, veneen kaapeliohjauksen vaijerista, (veneen vaihdevaijeri liian köykänen) ja jonkin etuvetoauton vaihdevaijerista, yleensä liian lyhyitä. ja noissa vaijereissa 100e on pikkurahaa.... Tarkista vielä kerran, mistä se alkuperäinen vaijeri rikki, jos vaan pelkästään kuorenpäässä oleva prässäys antautunut, niin vois yrittää patentoida esim letkulemmareista sellaisen kiinniveto/puristusjutun. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzukin isopuoli hypii pois päältä | sami_k | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 22.02.2011 19:22 |
Serieksen pakki pomppaa pois päältä | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 09:29 |
hj61 hidaspuoli ei mene pois päältä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.06.2007 22:12 | |
Hiluxin napalukot ei lähde pois päältä?? | vimakuus | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 21.12.2006 08:43 |
61:n neliveto ei kytkeydy pois päältä | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.01.2006 23:17 |