Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 09.12.2011, 23:36
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Taivahan tosi!!


Juu,on monennäköstä tyhjän tietäjää tullu haastateltua muun muassa Suomen ensimmäisellä yksityisellä konttorilla. Mutta eräs katsuri totes että hänellä ei ole harmainta aavistusta mistään rungon lyhennyksestä,kun kuulostaa niin omituiselta. Sit totes että täytyy oikein luntata kirjasta,sit havaitsi et katos saatana,tässähän tää lukee ihan justiinsa. Sit otti kopiot ja kehotti ryhtymään lyhennys hommiin,kysäs vielä että miksi ihmeessä sun pitää sitä hiluksia lyhentää? Tuumasin et on helpompi lyhentää autoa ku jatkaa tallia. Ja tänä päivänä on KO. auto leimassa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
oho hj-61 lyhennys maket3 Tekniikka & Jutustelu 11 30.12.2011 18:49
hj:n lyhennys vexi4x4 Tekniikka & Jutustelu 5 18.01.2011 19:01
hoijakan lyhennys.. Tekniikka & Jutustelu 3 06.02.2006 19:17
cruiserin lyhennys ttapio Tekniikka & Jutustelu 11 02.01.2005 14:47


Sivu luotu: 01:55 (GMT +2).