![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pitäskö vaihtaa vaikka konttoria ? ![]() http://forums.offipalsta.com/showpos...&postcount=359 Nimimerkki Pöröllä on tuommonen, siltä vois kysyä että mitä lukee orkis-pikkarin otteessa. Miulla lukee vaan että muutettu vastaamaan pick-up mallia. Lava pitäs olla erillinen ja ne minimimitat täyttävä ilman teräviä kulmia.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
jossain vanhassa käyttöohje kirjassakin olen muistaakseni nähnyt lyhkäsen, pitkän ja pikupin kuvat. ittellä ei moista kirjaa ole. ja siis 81-83 mallin käyttöohje kirjassa. käy myös verrokkina uudempaan patuun kun ovat samaa mallisarjaa kaikki 160 koriset 81-89...
ja sen verta vinkkinä: patrol hardtop = pätkä patrol safari = pätkä korkeella lasikuitu kuupalla. patrol stw = pitkä patrol stw superroof = Pitkä aasikatolla patrol pick up = lava patrol canvanstop (taijotain sinnepäi) = vähä j40 sarjan tojotan näkönen jota on tehty jo 60-luvulla mut saattaa näkyä 80-luvun alun kirjoissa ja sit viel afrikan tms. mallit esin orkkis pick up rättikatolla jne... ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Safari=patrol, eri myynti nimi esim japanin markkinat on olleet pelkästää nissan safari.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
vieläköhän tämä lyhennys on lainmukaan tehtävissä?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ja onkos grät samaa mallisarjaa siis pitkät ja pätkät?
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Suzuki sj410 WUOKSI OFFROAD (GrgR) |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nostellaampas tämäkin topicci ylös kun rupes polttelemaan tuon lyhennetyn pitkän patrollin leimaus. Onkos jollain tietoa paljonko tuollasen projektin prosentit on? Tarkotuksena olis nimittäin muuntaa tuo lj porttaaleiksi
![]() ![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jeps, eli akselivälin pitäs olla ok kun tuo pätkän koppa kävi siihen just, eli tähän on vaihdettu pätkän kehikko päälle. Etu lokarit,maski/valot,konepelti,ovet,takaluukut on pitkästä. Jostain vanhasta Offroadjounin postauksesta lunttasin että korikehikolle laskettaisiin 22%. Pitänee käydä konttorilla vielä varmistamassa nuo jutskat.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
oho hj-61 lyhennys | maket3 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.12.2011 18:49 |
hj:n lyhennys | vexi4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:01 |
hoijakan lyhennys.. | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2006 19:17 | |
cruiserin lyhennys | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.01.2005 14:47 |