![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Korin silpominen menee jotakuinkin niin, että suoralta osalta voi lyhentää ilman sen kummempia hommia, mutta pilareiden määrä ja tukevuus ei saa kärsiä, ja pick-up muutos vaatii sitten jo luvat trafista, sekä lavan pitää täyttää verovapauden vaatimukset, jos paku, huoltoautolla ei niin tarkkaa. Siitä en sit tiiä, miten onnistuu, jos mallisarjassa on myös lavamalleja.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() eli mikä tuo lavan verovapaus oikeen on,ja miks tuo pick-up muutos lupia tarvis? perskeles ku nyt ois tänhetkinen visio lyhentää pätkän akselivälille tuo ja tod. näk. katkaista kori etupenkkien takaa ja tehä lava taakse...mut eikö se sit enää muka mene muutoskatsastamalla...nyt on ihan orkkis pitkä ja 2+3 MUU PAKETTIAUTO otteessa,mitä tuoki nyt sit meinaa... ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
oho hj-61 lyhennys | maket3 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.12.2011 18:49 |
hj:n lyhennys | vexi4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:01 |
hoijakan lyhennys.. | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2006 19:17 | |
cruiserin lyhennys | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.01.2005 14:47 |