Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.12.2011, 19:55
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Mittasin noita koneita, Om 603 ja 617 oli rullamitalla mitaten melko samanpituset.
Eli 78cm tosin vaikeutti tarkkaa mittaamista kun toinen kone on autossa kiinni.
722.3 tomaatin mittoja en saanu kun käyttis ei nyt mahtunu talliin.


JOs katkasis ton kytkin akselin 100mm päästä laatikosta, laittas tukilaakerin väliin ja hitsais tollasen kolmiojalan tiukalla sovitteella päähän.
Siihen se rätti ja tomaatti.
Kestäiskö? ja saako laatikkoa enää sen jälkeen laakeroitua sisältä jos hitsaa sen laipan kiinni?


Toi pitös joistain valkosen viivan kohdalta katkoa, sinne sisään se tukilaakeri ja ulos hitsaa kiinnikkeet rungolle, nyt joku canterin koneen sovite tossa kiinni.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.12.2011, 22:18
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sperman Näytä viesti
JOs katkasis ton kytkin akselin 100mm päästä laatikosta, laittas tukilaakerin väliin ja hitsais tollasen kolmiojalan tiukalla sovitteella päähän.
Siihen se rätti ja tomaatti.
Kestäiskö? ja saako laatikkoa enää sen jälkeen laakeroitua sisältä jos hitsaa sen laipan kiinni?

Toi pitös joistain valkosen viivan kohdalta katkoa, sinne sisään se tukilaakeri ja ulos hitsaa kiinnikkeet rungolle, nyt joku canterin koneen sovite tossa kiinni.
Katkaset kytkinakselin niin läheltä laatikon päätyä ku uskallat ja kempillä kiinni, mutta on tosiaan hieman työläämpi laakeroida enää sitä lootaa jos tulee tarvetta.
Mutta ei siihen mitään tukilaakeria tarvi, Pasasella on se mun vanha moggijeeppi, eikä siinäkään ole mitään tukijuttuja ja sen laitoksen kasasin muistaakseni joskus v-91 eikä oo tarvinu laakeroida.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.12.2011, 04:33
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.435
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sperman Näytä viesti
Mittasin noita koneita, Om 603 ja 617 oli rullamitalla mitaten melko samanpituset.
Eli 78cm tosin vaikeutti tarkkaa mittaamista kun toinen kone on autossa kiinni.
722.3 tomaatin mittoja en saanu kun käyttis ei nyt mahtunu talliin.
722.3 oli vähän yli 60cm pitkä, eli niistä tulee jo noin 1.4m. Ohhoh... Pitänee päivällä heilua tallilla rullamitan kanssa.
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Koneen irroitus Pajero V6 ? ( Automaagi ) TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 6 17.11.2011 22:13
Myydään Myydään vw2,4 motti/automaagi Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.07.2009 22:46
Myydään Vito -97 automaagi Teukka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 14.07.2009 20:33
M: 929 Mazdan 3.0 automaagi pee O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.07.2007 05:43
Cedrikin kone ja automaagi solihull Tekniikka & Jutustelu 6 28.03.2007 17:41


Sivu luotu: 11:09 (GMT +2).