![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tää on uudemmasta koneesta kun 406, sen kepin kuva on vaan paperilla eikä ole skanneria käsillä.
![]() Kyseessä siis tämän koneen hytti, U90 408 vm. 1994. ![]() Ja 2250 tarkoittanee akseliväliä. Tarkemman mallin näet tyyppikilvestä, se on 421.XXX jossa noi loppunumerot merkitsee eri malleja, sulla vois olla esimerkiksi .125 Veholla pitäis olla tiedot millä optioilla kone on tehtaalta lähtenyt. Mulla on 408-malliin tehtaan varaosaromppu, siihen kun lyö valmistenumeron niin ilmoittaa millä optioilla, minkänumeroisilla akseleilla, moottorilla ja vaihteistolla kone on tehty. Vanhemmista tiedot ilmeisesti mikrofilmillä. EDITTIÄ, kuvat 406-n manuaalista, keppi 2 on PTO-n käyttö- ja suunnan valintakeppi: ![]() Nopeuden valinta: ![]() Viimeksi muokannut hiski : 29.11.2011 20:26 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |